Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Cinquecento

RÁJEN 2010.02.12. 09:30

Tesókat kapott az elfogó vadász. Segítőkész emberek szóltak, hogy a Duna Plazában akad még a csendőr- és a taxi 500-asból, így mivel tegnap úgyis arra vitt az utam, benéztem. Az N.Y.C. taxi viszonylag hamar meglett, csak mintegy 80 autót kellett átpakolnom hozzá, de a sötétkék csendőr sehogy sem akart előbújni. Már több polcot lebontottam, és már majdnem feladtam, amikor végül csak felbukkant. A Bburago Street Fire sorozatának eme két tagja is nagyon tetszik, de az elég valószínű, hogy a valóságban ilyen taxik nem szaladgáltak New York utcáin. Máshol azonban igen!

Carabinieri 500-asról van fent a neten egy pár kép, a szerintem legjobb alább látható:

És akkor a kicsik:

A közös fotókon láthatjuk, hogy nem mind a három ugyanaz a típusa az 500-asnak:

Hát ez volt az 1:43-as hét, egyszer volt Budán kutyavásár, ráadásul végre péntek, úgyhogy örüljünk, de visszafogottan, mert nekem valószínűleg hosszú napom lesz...

Címkék: police burago

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr431751311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.02.12. 10:27:05

Szépek együtt :-)
A csendőrt még be kell szereznem :-)

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.02.12. 10:29:23

És egyébként mennyibe került a DP-ban? Nem volt a csendőrből még egy darab?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.02.12. 10:38:55

@PeterBlau: Nem találtam többet sajnos. 690 Ft / db, ahogy a második linken láthatod.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.02.12. 10:58:48

Köszi, azóta már rájöttem, hogy ott a kép az árral :-)

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.02.12. 11:23:01

Szépek nagyon:-) Főleg így együtt....Ha nem lennének meg, most ellenállhatatlan kényszert éreznék a beszerzésükre. Carabineri-m nekem úgy lett, a Tesco-ból, hogy - miután a polcokon lévő uszkve 150db között nem találtam- a polc tetején lévű "bburago" kartondobozokat kezdtem bontogatni. karácsony előtt történt mindez, mit mondjak, volt közönségem:-) Az árufeltöltő srác megértő volt, nem hívta a mentőket, csak annyit kért, pakoljak vissza utána :-)
A real Carabineri-s fotó nagyon ott van...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.02.12. 11:32:06

@pittlaren: Ja, ezek az olaszok nem normálisak. De mi sem szerintem, hogy ezeket a kis Buragókat vadásszuk... Az a baj, hogy láttam a boltban hármas pakkban egy régi Minit, az is megtetszett. De nem vettem meg, erős vagyok, ezzel a hárommal be is fejeztem a Burago-vásárlást, már csak a 131-es Fiat kell és kész. (Hacsak nem hoznak ki klasszik Bogarat ebben a méretben.)

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.02.12. 11:35:22

Ha lenne eszük ott a Buragonál akkor egy sor klasszikus autót megcsinálnának 1:43-ban hasonlóan ezekhez. Tutira jól mennének. Ezzel szemben csak ezt a fiatot és a mustangot hozták most ki. Mellettük egy csomó jellegtelen mai autó hever a buragos dobozokban, érdekes hogy azok nem fogynak, tömve vannak velük a polcok.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.02.12. 11:37:42

Egyébként egyes dobozban is van a régi mini, angol zászlóval a tetején és fehér tetővel is, egy csomót láttam már kutakodás közben.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.02.12. 11:50:30

@PeterBlau: Pont ezt akartam én is írni: Union Jack-es Mini-t, szólóban is láttam.

Bog Zoo (törölt) 2010.02.12. 12:00:05

Szépek! Nekem van a régi és az új Miniből is egye. A régi piros fehér tetővel, az új bordó fehér tetővel. Én konkrétan gyűjtöm a Bburago-kat, bár az utóbbi években kb. 4-et vettem, így van kb. 46-47 darab, abból kb 40 dobozos.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.02.12. 12:01:45

@PeterBlau: Köszi, annyira nem fontos :)
@Bog Zoo: Én amúgy nem vagyok oda annyira a Buragóért, a fenti autók a kivételek, amik erősítik a szabályt.

Tommi 2010.02.12. 22:35:23

Szépek és szépen terpesztenek. Meghoztad a kedvem egy Carabinieri verzióhoz. Kár, hogy Guardia di Finanza (magyarul Vám- és Pénzügyőrség) festésű nincs.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.02.13. 11:33:47

"– Boisson vagyok – felelte Gorcsevnek a hentes. – Önt hogy hívják?
Gorcsev nem szerette az ilyen kérdéseket.
– Nevem Tintoretto – felelte szokás szerint nyomban és ostobán.
– Hm... mintha már hallottam volna magáról.
– Festő vagyok.
– Igen, emlékszem! Honnan is való ön?
– Cinquecentóból.
– Az valahol Savoiában van?
– Kis község. Avignon és Toulon között.
– Tudom... tudom... egy rokonom lakott ott... illetve a közelben... Van ott egy hasonló helység, nem?
– De igen. Quattrocento.
– Igen, olyasmi. Rendezőpályaudvara van. Itt élt egy rokonom, sovány ember, írnok volt.
– Aha! Ismerem!! A Petrarca?
– B–vel kezdődik a neve...
– Botticelli.
– Azt hiszem...
– Persze! Sandro Botticelli! Mit csinál most az öreg?
– Tajtékpipákat...
– Ő az! Jó barátom!
– Itt jó lesz, kedves Tintoretto úr... közel vagyunk az ablakhoz. Mi a tisztelt keresztneve?
– Kázmér – felelte Gorcsev.
– Szép név. Tintoretto Kázmér. És miféle mestersége is van?
– Szimbolista vagyok.
– Igazán? Zenél is? Én sajnos nem játszom semmiféle hangszeren.
– Sajnálhatja. A szimbolizmus igen finom muzsika.
– Magával hozta az izét... a szimbolát?
– Itt van a kis dobozban... Hosszú hangszer. Három darabból rakom össze.
– Miért áll ezen a dobozon, hogy Gorcsev?
– Ez az álnevem... Az ön unokaöccse sem volt született Botticelli.
– Nem. Úgy hiszem, Brazsiknak hívták. Elzászból ment délre.
– Tudom. Erről sokat mesélt. Említette azt is, hogy önök valamikor gyermekek voltak.
– Igen? Érdekes, csakugyan így volt."

Rejtő Jenő (P. Howard): A tizennégy karátos autó
süti beállítások módosítása