Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Megérkezett az erősítés

RÁJEN 2010.02.17. 12:12

A Matchbox Ford LTD-i szinte kivétel nélkül tetszenek. Volt már a blogon a típusról szó, így hát bele is csapok a mai rendőrökbe. A felső Amerikából jött, mestersége címere és a "legkommerszebb" változatra hasonlít erősen, csakhogy a ravasz szemlélő bizony észreveheti, hogy itt bizony kék, ami ott fekete! Ez a változat jóval ritkább is, de szerencsére nem lehetetlen a felhajtása. Amíg csak ez az egy darab van meg belőle, marad a bliszterében:

A másik már bontottan érkezett, Németországból, de makulátlan állapotban. Szeretek németektől vásárolni, mert - minő közhely - rendkívül precízek, szépen csomagolnak és nagyon gyorsan ideér, amit küldenek. Dancergee nevű rendőr-gyűjtő szaktársam segített, hogy hozzájussak, ezúton is köszönöm!

Érdekes a nyolc pötty a felnin, mert nem a szokásos elrendezésben szerepelnek, hanem valahogy jobban széttagolva. A fekete-fehér téma a festés kivitelezésének szempontjából nem egy hálás dolog, de ennél a példánynál aránylag jól megoldották, nincsenek zavaró elcsúszások, megfolyások - annak ellenére, hogy azért festhették volna vékonyabban, kevésbé elfedve a részleteket.

A típusból most már 15 példánnyal rendelkezem, egyre kevesebb van már, amit még szeretnék beszerezni. Mindenesetre ha valaki rendelkezik felesleges LTD rendőrrel, szóljon, megnézzük! Addig is egy kis csemege a végére, LTD-hirdetés:

Hát, ez most ennyi volt, holnap Camarózunk. Szép napot!

Címkék: matchbox police

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr351765833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.02.17. 17:11:12

A 42-nek tényleg egy picit olyan a hatása, mintha filctollal rajzolták volna. De persze csak az irigység beszél ám belőlem... ;-)

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.02.17. 20:29:27

Meg kell hagyni nagyon szép darabok, ilyenkor hálát adok magamnak, hogy nem vagyok rákattanva az LTD-re, túl nagy a konkurencia ;-)

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2010.02.18. 00:04:42

Jól néznek ki!!!Én egy TAXI-t szeretnék,de nagyon...viszont a sors sosem akarja,hogy nekem az legyen.

dancergee (törölt) 2010.02.18. 08:37:28

Nagy szívesen máskor is :)

A német az eredetileg egy "Fao Schwarz" 10-es szett része volt, egy rendőr volt még mellette, ami egy 3-as Polizei Bmw klassziku Cobra 11 szinekkel. Évekig hajtottam mire megszereztem :)
A maradék 8 autót szétárultam belőle :)
A Mercedes TV truck épp Zsolt T3 gyűjtőtárshoz vándorolt :). Ez volt az utolsó.
Aztán azóta láttam már külön dobozban is.
Igaz nem egy elterjedt szinvariáció.

dancergee (törölt) 2010.02.18. 08:38:24

@Zsolt_T3: Vazze, épp tegnapelőtt vásároltam onnan ahol volt blisteres taxi 5-6$ ért, ha tudtam volna....hozzácsaphattuk volna...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.02.18. 09:06:23

@Zsolt_T3: A Ferenciek terén láttam már nem egyszer, ill. a vaterán is a minap. Mármint taxit.
@pman: Én is örülök :) Mentségemre szóljon, hogy a posztban említett "kommersz" darab gyerekkorom egyik kedvence volt, innen a rajongás.
@dancergee: Ah. Fao Schwarz-os Bogárra vadásztam egy időben, de nem lett meg.

dancergee (törölt) 2010.02.18. 10:16:03

@RÁJEN: Azt tudom, azt hiszem az 4db-os , és van benne egy szép világoskék.
De lehet hogy tévedek :)

A minap láttam egy filmet, felvillant benne egy Fao Schwarz bolt. Játékbolt. :)
süti beállítások módosítása