Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Én, a drifter - 1. rész

RÁJEN 2010.03.03. 08:00

Gyerekkoromban - lehettem vagy 7 éves - a szüleim választás elé állítottak: kutya vagy távirányítós autó? Kutya lett. Így történt, hogy teljesen kimaradt az életemből az utóbbi, mármint az R/C. Tegnapig. Merthogy nemrég (de, valójában régen) az ebayen szörfölve ráakadtam a Tomica 'Takara Tomy' név alatt futó 1:26-os R/C drifter szériájára. Konkrétabban egy AE86-osra.

Már akkor tudtam, hogy egyszer majd kell egy ilyen nekem. Egyrészt, mert Toyota, azaz alapban instant get, másrészt pedig mert megnéztem ezt:

Na szóval tegnap megjött. Így:

Mintegy 10 perc alatt összeraktam - nem volt nehéz, valszeg anyám is megoldotta volna a feladatot, legfeljebb egy kicsit lassabban. Szerencsére járt hozzá kotta:

Majdnem készen így fest - még az apróságok hiányoznak róla, de addig nem akartam "véglegesíteni", amíg ki nem próbáltam:

Illetve amíg be nem szerzek legalább öt újratölthető AAA elemet, mert három kell az autóba, kettő az irányítóba - és hát a tévé és a dvd nem akkora móka kézi irányítással. Kell rá még a szárny, a tükrök és a matricák. No és az antenna meggyógyítása, azt ugyanis véletlenül elvágtam a kicsomagoláskor. Alább az első teszt, tipikusan a 'lesz-ez-még-jobb-is' kategória:

Valójában most vezettem életemben először R/C autót. (Ez szerintem látszik is, a bénázás lehet a jó szó ide.) Mit mondjak, óriási érzés! Az autó maga nagyon aranyos, ezen a szinten kellően élethű, nagyon könnyű és aránylag gyors. És kis pici, tipikusan lakásba való. Két motor van benne, külön hajtják az első és a hátsó kerekeket, ráadásul az első kerekek dőlése testre szabható. Természetesen nem kezdtem el állítgatni. A gumik közepesen kemény műanyagból vannak, gondolom, hogy jól csússzon - lásd fenti videó. (Nagyobb, akár 1:10-es szett is kapható. Az enyém a light csomag, azaz csirke-edition.) Az autó ára kerek hét amerikai dollár Hong Kongban, az ideút kábé a háromszorosa, tehár durván hat rongyért mérik az adrenalint :) Máris imádom. Folyt. köv. Over and out.

Címkék: tomica

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr731804313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.03.03. 12:58:57

Áááááááááááááá!!! VADÁLLAT!
Mondjuk én nem is tennék rá semmi biz-baszt, sleeper rulez!

dancergee (törölt) 2010.03.03. 13:29:22

Ez nekem is bejövős.

Ez fixáras volt?
Csak ezzel a kasztnival kapható?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.03. 15:23:14

@Sam. Joe: Meggondolom :)
@dancergee: Fixáras, több kasznival, Impreza és 200SX tuti van, talán Supra is, sőt a videóban egy rendőr is szerepel. Ebayen takara tomy drift néven keresd!

Tommi 2010.03.03. 22:34:00

Wáááá, nekem is, nekem is kell!!!

Kár, hogy nincs rá keret.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.04. 11:03:56

@Hammer: Hehe, nem csodálom, ilyenkor könnyen előjön az emberből a gyerek :)

LlamaD · http://llamadalai.deviantart.com/ 2010.03.08. 18:15:57

Nagyon vagány!
Nekem RX-7-es kellene, gyerekkorom nagy kedvence, természetesen sárgában.
Hat rugó még nem is sok, csak aztán fenntartani... Tölthető aksit mennyi idő alatt nulláz le vajon (egy alkalom illetve élettartam)?
Nekem se volt még RC, avval a kis különbséggel, hogy kutyám se nagyon volt :D. (Na jó, két napig volt)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.08. 18:20:43

@LlamaD: Még nemtom, meddig bírja, mondjuk olyan fél órát toltam tegnap, majd meglátjuk.
süti beállítások módosítása