Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Kispók in da house!

RÁJEN 2010.03.23. 07:00

Jó édesapámnak hála meglett nekem is a Retroautós Kispolák!!! Azért is nagyon vártam ezt, mert a családnak, majd később nekem külön is volt ilyen. A családnak egy korai verzió, még az IST által megmintázott fém lökhárítós változat volt PJ-18-18 rendszámmal, nekem már egy későbbi, de még mindig berántós kivitel jutott, viszont mindkettő piros volt. A korábbi jobb volt emlékeim szerint, anyám azzal száguldott a kórházba, amikor 9-10 évesen betörtem a fejem, az enyém már megbízhatatlanabb volt, bár ez részben betudható a nagyobb igénybevételnek is, minden bizonnyal. Az utóbbira sportkipufogó is került, belülre pedig egy Toyota Supra vezetőülése - igaz, amiatt a baloldali térképzsebnek mennie kellett. Az autó történetét olvassátok el a legautentikusabb helyen, én most erre nem térek ki.

A kisautó csodás. A készült képek már nem annyira, de a kis lcd-n, amikor még mód lenne korrigálni, sosem látom, mi éles, mi nem. Hát, inkább mi nem:

De a lényeg látszik, pontos, részletes, élethű modellt kapunk az "újság" mellé, ahogy ezt már megszokhattuk a sorozattól. A beltér is jól sikerült, nemigen van mibe belekötni. De ha mindenképpen kell, ennek is elnagyolt az ablaktörlője. Tessék, kimondtam. Ja, és hiányzik belülről a partvisnyél, amivel az indító-bowden elszakadása esetén mégis be lehetett indítani a kis dögöt. Hej, mennyiszer szükségem volt rá...

A következő számban jön a Dákó, amit jóapám tuti megvesz nekem, mert valami miatt örül, ha örülök... Az lesz az első román a gyűjteményemben. Na, szép napot!

Címkék: retro

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr301860378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.03.23. 08:03:21

"Prawie jak Subaru" - Majdnem mint egy Subaru. Óriási! 8-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.23. 08:09:42

@Sam. Joe: Még a végén kiderül, hogy ott is élnek vicces emberek...

Bog Zoo (törölt) 2010.03.23. 20:56:51

Anno nekünk is volt egy kispolákunk, de az is a későbbi verzió volt.
süti beállítások módosítása