Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

M1

RÁJEN 2010.04.27. 04:27

Régóta kerestem Hot Wheels BMW M1-est, de szerencsémre - és hála pár lelkes gyűjtőtársam segítőkészségének - a legutóbbi börze alkalmával ezt is sikerült kipipálni. Az autó rövid története elolvasható a wikipedián, de a legalul található kis videóban összefoglalják szóban is. Én mindössze annyit fűznék hozzá, hogy gyerekkoromban ez volt az a forma, aminél sportosabbat, menőbbet nem tudtam elképzelni. Jó, ott volt még a Countach, de ha úgy nézzük, van jó pár közös vonás a kettő között...

A Matchbox versenyváltozata (a piros) megvan már egy ideje, de azt nem tudom szépen bemutatni, ugyanis nem bontottam ki, a civil viszont még a listán van. Addig is íme a HW megoldása. Érdekes darab ez a HW-nél, ugyanis 1983-ban BMW M1-ként debütált, egy évvel később már Wind Splitterként találkozhattunk vele, amilyen az enyém is, 1993-ban Street Dog volt, három évvel később egy kicsit megint M1, majd legvégül Street Beast. Itt a sor. Az én példányom az egyik legbénább festést viseli (illetve mintázatot, az alapszínnel semmi bajom), de távolról, hunyorítva nem vészes. Jó, az. Épp ezért nem is mutatom meg felülről :P Emellett a (Guisval-)kerekek sem a legszerencsésebbek, de valahogy ezen az autón nem hatnak olyan furcsán, mint majdnem minden máson, legalábbis nekem.

Régi darabhoz méltó módon az alja is fém, sőt rugózik is! Jó, nem nagyon, de egy kicsit. A hátulja pedig felnyitható. És most direkt nem kezdek el keseregni, hogy bezzeg...

És akkor az ígért videó, teszttel:

Ha minden igaz, lesz még M1, de ez még a jövő zenéje. A jó napot!

Címkék: hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr121952678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.04.27. 08:01:56

Én szerencsére láttam felülről is, de a motorteret nem, azt azért még megnézném ;-)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.04.27. 10:13:12

Hogy kegyetlenül őszinte legyek, három dolog miatt nem tetszik, pedig szép, részletesen kidolgozott autó:
Bigfoot kerekek, csúnyazöld, rondamintával.
süti beállítások módosítása