Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Special Guest Star

RÁJEN 2010.05.12. 05:12

Az index egyik szaktopicjában időnként bejelentkezik Flakvierling úr, aki többek között arról nevezetes, hogy az e blogon is időnként látható Retroautós járgányokat alakítgatja át, nem középiskolai fokon. Mivel annyira megtetszett, amit csinál, rákérdeztem, bemutathatom-e itt az egyik alkotását, és szerencsére igent mondott. Íme hát a legutóbbi szereplő, a kék Barkas, kicsit másképp, az alkotó leírásával:

Retróautók – megéri? Jelentem, meg. Kész az újabb átalakításom. Besza-behu lett, nézzétek! Előbb kis leírás. Abból indultam ki hogy kéne valami melós Barkast gyártani. A mikrobusz nagyon elcsépelt, legyen hát személy-és áruszállító kivitel. lelemezeltem az odalát, megcsináltam hozzá a szellőzőket is. Barkas-kékre lett fújva, majd megkapta a lepukkant autók szokásos "kiegészítőit", a rozsdát, a folyásokat, a javítóíveket és koszt.

Az alja is "koszos" és kidolgozott. A felnik simán piszkosak, a gumi csak poros. A tükrök, ablaktörlők részletesebbek lettek, a műszerfal pedig a műszerekkel együtt ki lett festve. Az ülések is és az ajtókárpitok is barna színt kaptak. A beltérben tetőkárpit is van, az elmaradhatatlan napellenzővel. :) Az üvegek gumis keretét is imitáltam. A lökhárítók fehér színt és piszkot, rozsdát kaptak hogy ne legyenek olyan unalmasak. A vezetőfülke ablakai meg lettek csinálva, de hogy ne legyen túl tip-top a járgány, ezek be vannak repedve, é helyenként piszkosak is, az "erős használatot" szemléltetve.

Az index és hátsólámpák szintén részletezésre kerültek, a hátsó lámpa indexe a kifakult indexeket idézi (elöl ezt nem kellett megcsinálni, eleve fakó volt a búra). A kocsi kasztniján előre megtervezett horpadások is vannak, amik már itt-ott "rozsdásodni kezdtek".

A modell egyébként 14 Barkas jellemző sérülései alapján lett lemodellezve, így egyik rozsda-nyom sem fikció. :D

A beltér azonban még nagyobb titkot rejt: elektronikát. Ez az első ilyen modellem, így inkább először egyszerű és átlátható, habár nagyméretű alkatrészeket építettem be. Ez eléggé kitölti a rakteret, gyűrött zöld ponyvát borítottam hát rá... Semmi extra, csak világítanak a fényszórók. A melósautókra oly' jellemző módon az egyik úgy lett "hangolva" hogy ne szórja annyira jól a fényt. Hiába amit nem becsülnek meg..:D

Ezt a modellt most kivételesen nem "rendelésre", hanem magamnak gyártottam, így legalább lesz társa a kopottas Wartburg Touristnak.

Remélem tetszik nektek is a modell, én gyönyörködtem benne jó fél órát.

Hát, én is.

Címkék: retro

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr41989948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.05.12. 08:03:54

Nagyon jó lett, ezt így kéne árulni.

Dornbi · http://www.kockak.hu/ 2010.05.12. 09:04:57

RÁJEN, egy láma kérdés: ezek mekkorák ezek az autók, milyen méretarányúak?

Dornbi · http://www.kockak.hu/ 2010.05.12. 12:17:18

Akkor elég kicsik, ahhoz képest nagyon kiválóan néznek ki!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.05.12. 16:18:30

@Sam. Joe: Jól mondod!
@Dornbi: Hát, el tudnék képzelni egy Technic Barkast is ;)

Tommi 2010.05.12. 19:28:57

Ez k'rva jó lett!
süti beállítások módosítása