Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Elite Transport

RÁJEN 2010.05.31. 05:31

Nemrég a Matchbox Memories egyik posztjának kommentjében írtam, hogy előbb vagy utóbb írok egy utánfutós posztot, mert bírom őket. Ez utóbbi tényt már mondjuk írtam itt is. Ez a poszt viszont még nem az, de legalább van benne egy autószállító utánfutó. A hármas szett a Maisto Elite Transport sorozatából való, és ez pont az egyetlen, amire nekem ebből a sorból szükségem volt, ugyanis az általam igen kedvelt Chevrolet Caprice-t is tartalmazza. Bár a poszt alatt ott van a police címke, nem teljesen rendőrről van szó, inkább valamiféle általános mentési járműről, amit egyébként épp mentenek. Szintén egy Chevy-vel. Becsomagolt állapotban ilyen:

És ilyen kiszabadítva - jár hozzá egy kis papír pódium a típusok megjelölésével, amilyet már többször is láthattunk a Jada kisautóinál:

A vontató igen komoly vonóhorgot kapott, szerintem egy mozdonyról lophatták. Alul azonban látható, hogy egy kis csavar segítségével leszerelhető. De kezdjük inkább az elején. A Caprice nyilván nem túl nagy újdonság, legalábbis annak, aki korábban olvasta a bemutatómat a kék civilről. A festésen és a fényhídon kívül a lényegi különbséget a felnik adják - a dísztárcsa nélküli ezüstre festett lemezfelnik nagyban hozzájárulnak a kisautó viszonylagos életszerűségéhez, már amennyire ez egy Maisto esetében szóba jöhet. Amúgy nem tud semmi extrát. Ja, de: szemmel láthatóan a elütöttek vele egy ezüst kányhafestékből nagyot szippantott mutáns óriásszúnyogot, innen az idomtalan ezüst folt az autó hűtőrácsa felett.

Ennél jóval többet tud azonban a vontató, ugyanis annak felnyitható az eleje, továbbá a plató műanyag fedele egy mozdulattal eltávolítható.

Valljuk be, egyik 'special feature'-nek sincs túl sok értelme, de legalább valami. Alább pedig a megszokott beállítások:

És akkor pár szó az utánfutóról: szokatlanul széles a nyomtáv, ezt konkurens gyártók máshogy, okosabban szokták megoldani. Az említett brutális méretű vonóhorogra egy kosárlabda-gyűrűnyi karikával csatlakoztatható az utánfutó, de még csak nem is ez a legnagyobb baj vele, hanem inkább az, hogy teljes műanyag lévén túl könnyű, ráadásul bármiféle minőségérzet nélkül. Ez a hiányosság főleg akkor érzékelhető, ha mondjuk előtte megfogdostunk egy Siku autószállító utánfutót.

Jó tanács tehát: bármilyen Maisto utánfutó fogdosása előtt Siku utánfutó fogdosása kontraindikált! Cserébe viszont a rámpa felhajtható, és bár nem fotóztam le hátulról, felhajtott állapotban a pickup hátulján is olvasható figyelmeztető feliratot viseli.

Összességében - és a hibák ellenére - nagyon tetszik ez a hármas összeállítás, ráadásul szerencsém volt vele, mert (legalábbis a kirakottak közül) az utolsót hoztam el az M3-as Gulliverből. Egy másik Maisto izét is elhoztam ezzel együtt, de arról máskor.

Címkék: police maisto

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr342040885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.05.31. 10:30:27

Tetszik...
Szerencse, hogy - ellentétben a ProRodz szériával- a diszkrét ültetésen kívül, nincs más tuning feature. A gumis kerekek pedig, ezzel a matt felnivel, nagyon is ütnek. Ha valahol beleszaladok szerintem én sem hagyom ki....

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.05.31. 14:36:55

Annyira örülök ennek a postnak, mert dilemmában voltam, hogy bontsam-e ki az én példányom. Hát nem fogom. 8-) Tipikus esete az "eredeti csomagolásban mutat a legjobban, ne molesztáld" szetteknek. Amúgy szerintem is szép darab és én is közzé teszem valamikor, mert én olyat tudok erről, ami Neked szemlátomást elkerülte a figyelmed. ;-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.05.31. 15:39:43

@pittlaren: Nem bánod meg, ráadásul a csavarral rögzített alváznak hála további házi tuning is kivitelezhető ;)
@Sam. Joe: Na most sikerült felcsigáznod. Én is dilemmáztam, kibontsam-e, de végül kibontottam, a másik Maisto izét, amit ezzel együtt vettem, azt nem bontottam ki, de azért később megmutatom.

dancergee (törölt) 2010.05.31. 17:20:11

Nem rossz...

Kicsit olyan tűzoltóautó feelingje van, nem?

Ami nekem nem tetszik , hogy beljebb vannak a kerekek..

"Keep back 300 forint" :D

PMGabi 2010.05.31. 17:45:19

Hali! Ez a szett már rég csigázza az idegzetemet, de én egy rendőr(ösebb) változatot szeretnék. Feltünően egyértelmű a Chevy-Chevy tipusazonosság az egyefelnik miatt...
A becsület szép szó, de a "kontraindikált" még sokkal szebb!!! :))))
Tetszik ez a szett, a pösti Gulliverben a múlt héten még 2-3 volt ebből. Lehet, h. csökkentem a készletüket...
süti beállítások módosítása