Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

MTB

RÁJEN 2010.07.23. 17:23

Na, elment a régi, megvan az új. A downhill egyszerűen nem vált be. Emelkedőn. Ahogy a neve is mutatja, azzal lefelé kell menni. De muszáj volt egy olyat szereznem, amivel felfelé is lehet. Szerettem volna valami márkásat, de nem túl drágát, illetve szempont volt az is, hogy ne kelljen messze menni érte. És mindenképp első telós, könnyű bringát kerestem. Végül a vaterán egy siófoki eladónál (mivell itt nyaralunk Széplakon) találtam hármat, ami tetszett. A Dinotti a 20-as vázméret miatt tetszett meg, ugyanis az én magasságomhoz 18-asnál kisebb nem ajánlott. A Genesis is bejött, mert az jól felszerelt, no és a Merida. 35, 40 és 50 volt az áruk, ezerben. Az eladóval megbeszéltem, hogy leütöm az egyiket, aztán meglátjuk, kipróbálási lehetőségről ugyanis írt az adatlapokon. Megbeszéltük, odamentem, a fenti három közül kettőt ki is próbáltam, és meg is volt a döntés. Végül 45-ért hoztam el a Meridát:

A Merida Matts ezen változata egy 2009-es modell, de ez nem látszik rajta. A bringa gyakorlatilag karcolásmentes, nullkilométeres, szőrősgumis. A rajta akkor még látható osztrák Intersport matricából kikövetkeztettem, hogy eredetileg külföldön adták el, majd valahogy ide került. És végül hozzám.

Mit mondjak, csoda! Pehelykönnyű, köszönhetően az alumínium váznak, kényelmes, nagyon jók a fékek és a váltók, és az első telók is remekül teszik a dolgukat - igaz, ez ügyben túl sok összehasonlítási alapom nincs, csak a megboldogult Reboll, de ahhoz képest is szuper. Részletek. Nagyon remélem, hogy sokáig hű társam lesz...

És most: péntek van!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr232170398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.07.23. 19:53:20

Grat, szép fogás. Nekem sem jött/jön be az összteleszkópos megoldás, viszont én a Raleigh-em a kormányt lecseréltem downhill - féle megoldásra, az praktikus, és kényelmes megoldás volt, nem utolsó sorban látványos. Ha nem veszed plágiumnak, lehet én is posztolok róla:-)
No, és aztán lakatod van -e?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.07.23. 20:17:48

@pittlaren: Köszi! Írj csak, érdekelnek más szirszarjai is ;)

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2010.07.24. 08:43:44

Nekem egy Y vázas hauser van.Kb 7 éves...
Azóta már egyszer átfestettem fekete-narancsra és ktm meg red bull matricákat kapott.Ráadásul a 6fokozatú marokváltót korszerűsítettem 7 fokozatú kétkaros váltóra.Annyi minden van már benne hogy nem szívesen válnék meg tőle...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.07.24. 11:01:46

@Andrew0807: Nekem személy szerint szimpatikus megoldás a marokváltó. Az előző bicón is az volt, szerettem.

Tommi 2010.07.26. 00:17:19

Na, itt is kommentálom, nem csak a fészbúkon. :-)

Jó kis bringa, remélem sok örömöd leled majd benne, ennyiért meg ajándék.
süti beállítások módosítása