Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Negyvenéves Sólyom

RÁJEN 2010.08.09. 08:09

A hangzatos cím érdekében csaltam egy kicsit a számokkal, bevallom. Múlt szerdán két hét szabi után elérkezett a pillanat, hogy a teljesen kiürült hűtőt feltöltsük minden földi jóval, így ellátogattunk a budaörsi madarasteszkóba. A játékosztályon persze leragadtam, és sikerült is szerválnom egy újabb Hot Wheels hármas pakkot, amelyben kivételes módon nem csak egy normális kisautó volt, hanem három. Jó, ebből kettő megvolt korábban más színben, nevezetesen a Datsun (három színben is, ha talán emlékeztek, bár már érik nekik egy saját poszt) és a Cuda (ööö, szintén három színben, mindegy), de a Ford Falcon nekem új. Az autó nevével már találkozhattatok a Maverickes posztban, annak ez az elődje ugyanis. Amerikában. Ausztráliában viszont tovább élt a név. Amiről most szó van, az egy 1973-as Ford Falcon XB GT, amely idén debütált a HW kínálatában, ez itt az:

Mondhatnánk rá, hogy hm, oké, de semmi különös, de mégis van valami, ami miatt az autókedvelők szíve megdobban a Falcon név hallatán. Ez nem más, mint hogy Mel Gibson egy Ford Falcon alapjaira épített járgányt vezetett a Mad Max első és második részében, az Interceptort. Így már ugye mindjárt ismerős?

Van egy olyan érzésem, hogy itthon is többen Mad Max-járgányt fognak belőle kusztomizálni villámgyorsan, de nézzük azért, milyen is az alapautó:

Korrekt munka, azt kell mondjam. Magában sárgában is kapható volt, de nekem ez a szín jobban bejön. A Maverickhez hasonlóan a dekoráció rendben van, annyi, amennyi kell, nincs túlcsicsázva. Azonban a hátsó kerekek itt is nagyobbak az elsőknél, talán ezt nem kellett volna.

Viszont jó pont jár a HW tervezőinek a kis részletek kifestéséért és a kifestés nem elbaszásáért – kapott egy kis festéket a légterelő szárny, a kilincs és a benzintank sapkája is (jó, ez kicsit elcsúszott), de szép részletes lett a mocitető is. Az orr tagolása is működik, bár a valóságban azért egyszerűbb a helyzet. A kormány (ami egyébként pizza) a megfelelő oldalon van, ausztrál autóról lévén szó:

Összességében örülök ennek a kisautónak, kis túlzással akár hiánypótló darabnak is nevezhetném, mert szegről-végről filmes járgányról van szó, amely ebben a "normál" méretarányban eddig nem volt rendesen hozzáférhető.

Szép hetet!

Címkék: muscle hot wheels

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr852201730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.08.09. 10:56:06

Mi a rákradai retkes rossebért kell minden alá béna kerekeket tenni a Hot Wheels-nél? Amúgy teljesen korrekt lenne és kéne. Egy custom interceptorra én is vevő lennék!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.08.09. 15:06:29

@Sam. Joe: Nekem csak a hátsó méretével van problémám, ha a Mavericknél meg tudták oldani, h ugyanakkorák legyenek, itt is meg kellett volna. Még az is lehet, hogy veszek egy másodpéldányt és megoldom én...

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.08.09. 17:42:10

Tetszik. Majdnem annyira, mint a Talladega. A felni is bejön, viszont tényleg leszokhatna a HW (oké, Mattel) arról, hogy majd' minden kocsi alá traktor kerekeket rak. Sárgát nem láttam (kéket is, itt) de az is jól hangzik...

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.08.09. 19:22:15

Amibe ma turkáltam henger, abban volt sárga is meg ez is, a rengeteg újdonság és színvariáció mellett - a hármas pakk másik két tagja is jelen volt.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.08.29. 18:40:21

@RÁJEN: Szépen kérlek! Ha meg átnyomod matt feketére, akkor egy pajzson körbehordozásra is előterjesztelek. A többi MFP kiegészítőhöz nem ragaszkodom, az már a Stage 2.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.08.30. 08:12:59

@pittlaren: Érik a gondolat, h veszek egy sárgát is.
@pman: Azóta én is láttam külön őket.
@Sam. Joe: ... és ha lesz sárgám, azt átfestem :)
süti beállítások módosítása