Közben karácsony lett. Zárul az eheti téma, utolsóként mutatok három 1:38 körüli Ferrarit a mindenki által ismert Shell-sorozatból. Az alábbi darabok a második eresztésből valók, és fő jellemzőjük az, hogy alul egy-egy kis hangszórót hordanak, amely a hátrahúzás után "igazi" motorhangot ad. Létezett még egy harmadik sor is, programozhatóan kormányzott első kerekekkel, ahogy az szerepelt a Matchbox Memories-en is, de abból, ha jól emlékszem, nekem egy sincs meg. Sőt valójában az összeset odaajándékoztam a kislányomnak, aztán valahogy mégis nálam van az egész kupac egy zacskóba beszórva. Zömükben első generációsak, tehát "kétsebességesek", de nem nagyon játszom velük. A poszthoz most három olyan autót választottam ki, amelyek számomra nem "átlagos" Ferrarik, ha lehet ilyet mondani, hanem valami miatt különlegesebbek. Nem kell itt nagy dolgokra gondolni, itt elsősorban a sorozat autóinak a viszonylatában értem a különlegességet. Például az első darab, a fekete 599 GTB Fiorano azért került be, mert fekete. És nem piros. Ami, valljuk be, nagyon jól áll az autónak. Mutatom is, először igaziban:
Az első sorozathoz képest részletesebbek lettek a Hot Wheels által megmintázott autók, szebbek a felnik, mintásak a gumik. Ami a hajtás után jön, az nem más, mint a 250 GTO, amely le sem tagadhatná, hogy minimum formai ihletője, de bátrabban szólva szellemi elődje a Fioranónak...
Ez a gép minden bizonnyal azért tetszik annyira, mert nem egy "mai autót" mintáz, és mint ilyen, különlegesnek mondható a sorozatban:
A küllős felnik imitációja kicsit olcsó, a lesötétített ablakoknak is vélhetően anyagi okai vannak, de nem panaszkodom, a részleteket kifestették, a kipufogók kimondottan tetszenek, összességében bejön ez a régi aszfaltszaggató. Végül pedig az első F1-es autó a blogon, a Ferrari 2005-ös autója, az F2005. Hiteltelen lenne tőlem, ha elkezdeném ismertetni ezt a versenyautót, ugyanis csak távolról ugatom a témát, ráadásul már jó ideje egy futamot sem láttam, többnyire csak a mogyoródit szoktam megnézni. Itt van akkor kicsiben - a Marlboro matricák nélkül egy kicsit furcsán üres:
Életemben nem láttam még F1-es autót élőben, de akik láttak, azoktól azt hallottam, meglepően kicsik. Ennek a fényében jól eltalálták a kisautó méretét is, nekem reálisnak tűnik a többihez képest. Valamikor uborkaszezonban talán még előszedek ezt-azt a Ferrari-zacskóból, de most legyen itt vége, boldog karácsonyt mindenkinek!
Utolsó kommentek