Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Match Bug

RÁJEN 2011.09.30. 09:00

Nem lenne illendő másként befejezni ezt a csodás hetet, mint egy Bogárral. Vagy hát többel. Három új Matchboxot tartogattam mára, amelyek ugye méret tekintetében a legkisebbek a héten bemutatottak közül, ugyanakkor... Eh, erről majd később. Az első a MB egyik új, tematikus ötöspakkjából származik:

A forma nem új, ugyanez temérdek más színben már megvan jó ideje, viszont ez a szín (metál narancs) az, és nagyon tetszik is, illetve a felniket is nagyon jól választották ki hozzá, ennek már ideje volt. Egyedül a hátsó lámpák kifestését hiányolom, viszont ezt leszámítva nekem ez tökéletes. És hogy ne maradjon egyedül, bezsákoltam még mellé ugyanabból a csomagból az aktuális Typ181-est is, amely szintén új színben pompázik, valamiféle gyöngyház-metálnak mondanám:

Ami a képeken fehérként jelenik meg :( Nem is ragozom, ez is olyan (szép), mint az eddigiek, és valószínűleg az elkövetkező színvariációkat is meg fogom belőle venni. Ilyen ez a popszakma... A fentieknél azonban sokkal nagyobb kincs a most következő Superfast Bogár 2004-ből:

A 10.000-es limitált darabszám talán nem tűnik annyira alacsonynak, mégis ez az egyik legritkább darab az újkori MB Bogarak közül. Hasonló remake-et egyébként már láthattunk a Matchbox-tól, ilyen formán van meg nekem is a Dragon Wheels, de ez, ha mondhatok ilyet, talán még jobban eltalált. Oké, nem Herbie, de köreinkben a 137-es rajtszám már talán majdnem akkora legenda. Az első lökhárítóra, amit most sajna nem láthattok, piros alapon fehér betűkkel a következő felirat került: RALLYE TEST CAR. Gondolom, az "eredeti" kis Monte-Carlós fémtábláját drágább lett volna reprodukálni, viszont akkor tényleg csodás lett volna a múltidézés. Nem bontottam és nem bontom ki, ez nekem így volt fontos, hogy meglegyen. Ezért csak gondolom, hogy nem rugózik, azt viszont tudom is, hogy biztosan nem nyílik semmije. A vászontetőt azonban jól lefestették, hogy jobban hasonlítson a régi Bogárra. Nagyon szép darab, az összes közül ez az egyik legszebb példányom! Na, ennyi voltam mára és a hétre, de csekkoljátok még ezt a kiváló Lego Bogarat is, aztán meg kellemes napot, amúgy meg figyelem, mindjárt október, és éljen az indián nyár!

Címkék: volkswagen matchbox bogár vw

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr433222562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.09.30. 15:49:11

Szép mind a három. Jól látom, hogy a narancs ponyvája világosabb festéssel ki van emelve?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.09.30. 15:57:26

@pman: Jól látod, nekem igazából fel sem tűnt.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.09.30. 18:14:01

A narancs Bogár is nagyon jól néz ki - főleg ezzel a kerékkel - de a superfast, az valami mesés!

Ikarus256 2011.10.01. 14:23:21

Ez a Superfast csodás!
Ha jól tudom, már nem készítenek Matchboxot ezekkel a kerekekkel, pedig jól néztek ki.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.10.03. 19:19:17

@pittlaren: Mesés, ez a jó szó! Sajnos az ára is mesés volt...
@Ikarus256: Nekem is tetszett, amikor volt.
süti beállítások módosítása