Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Négyajtós - folytatás

RÁJEN 2011.11.07. 09:00

Múltkor esett néhány szó itt egy igen pofás négyajtós luxusautóról, és most is egy ilyet mutatok. Ahogy az igények változnak, úgy a piaci réseket kutató gyártók hozzáállása is, és ennek folyományaként a Hot Wheels szélesedő palettája is. Következzen tehát a Lamborgini Estoque nevű csoda, amiről egyébként emitt olvashattok:

Az legendás bikás márka tehát úgy érezte (feltehetően főleg a német menedzsment hathatós unszolására), nem engedhet ki a kezéből egy ilyen fontos szegmenst, aminek igenis van némi létjogosultsága, elég, ha csak megnézzük, hány Panamera jön-megy még a bukaresti budapesti utcákon is nap mint nap. Ilyen ez kicsiben:

Szépek lettek a kerekei, külön köszönet az egyező méretért is, de nagyjából csak annyi plusz festéssel bír, mint a következő Ferrari FF, amely bár szegény csak két ajtóval rendelkezik, majdnem kombi:

A típus leírásáért ide kattintsatok, én térek is át egyből a HW képeire:

Mivel eddig nagyjából az összes Ferrarijukat begyűjtöttem, ez sem maradhatott hát ki. Egy kicsit jobban is tetszik, mint a Lambó, de remélem, megértitek, hogy ezeket igazán nem hagyhattam ott, egyszerű, de mindenképp kötelező darabok. Induljon hát jól a hetetek!

Címkék: hot wheels

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr23309048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.11.07. 18:07:04

Ördög tudja, nekem Istók sem jön be.

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2011.11.07. 21:00:08

Az ilyen kiviteleket még szokni kell. De azért remélem túl sok ilyet nem akarnak kitalálni eme nemes autógyártók. Nem nagyon tetszene ha valamifé népautót csinálnának a két kedvenc SPORTAUTÓ márkámból... A Ferrarit azért bevállalom én is ha ráakadok, de a Lambo nagyon nem tecc.(egyenlőre). :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.11.29. 21:09:07

Teljességgel ki van zárva, h a Top Gear-es képen Lamborghini legyen. Az egy Aston Martin Rapide!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.11.29. 21:26:57

@klarky: Az a durva, hogy teljességgel igazad van!!! Amikor képet kerestem a guglival, ennek a beállítása tetszett a legjobban, de most kénytelen vagyok lecserélni... Köszönöm az észrevételt. És léci a többi posztot ne nézd meg, mert tuti találsz még hasonló amatőr hibákat - nem értek ugyanis a lovakhoz, sosem volt ;)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.11.30. 08:45:03

@RÁJEN: Megnézem, de nyugi, nem azért, h hibákat keressek, hanem azért mert tetszik a gyűjteményed! :-)
süti beállítások módosítása