Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

A-team

RÁJEN 2011.12.07. 09:00

Azaz inkább A-team Van, a Hot Wheels jóvoltából. Igen, itt van végre, megérkezett az 1983-as GMC furgon az annyira jellegzetes festésével, minden gyűjtő legnagyobb örömére mainline-ban. Az autó tulajdonosa a sorozatban és a filmben is persze B. A. Baracus (aka Bosco), eredetileg a Rocky III-ból és persze a remek tankos Snickers reklámból is ismert ex-sportoló Mr. T megformálásában, akitől később a bunyós Quinton 'Rampage' Jackson vette át a szerepet a remake-ben, és hát így az autót is. Itt az említett reklám:

Van egy kis bajom vele, naná, amellett persze, hogy kurvajó: "tényleg megismered az igazi kínt", ezt mondja a négus Gesztesi Károly mára kissé elcsépeltté vált magyar hangján. Hát szerintem itt a magyar fordítás egy picit béna, vagy a tényleg szó nem kéne, vagy az igazi... Eh, bagatell. Vissza.

Bármilyen férfiatlan is ezt bevallani, de én bizony nem követtem az eredeti sorozatot, egy-két részt talán el-elkaptam belőle, de nem voltam rajongó. (És ugyanez igaz a régi Mission: Impossible sorozatra is, vagy a Knight Riderre, de ez most mindegy is.) Az új (2010-es) film viszont nagyon bejött. Liam Neeson nagy kedvenc, így már csak ezért sem akartam kihagyni, de összességében nagyon laza kis akció-komédiát hozott össze Joe Carnahan, akinek a hat filmjéből öt nagyon tetszett, a legelsőt viszont nem láttam. A nevéhez fűződik viszont a The Hire című BMW-pszeudo-reklámsorozatban alkotott The Ticker című mű, ami szintén nagyon rendben volt - erről a sorozatról valamikor régebben írtam már az említés szintjén, aki nem látta, az feltétlenül nézze meg!

Na, vissza a kisautóhoz - ami nem is olyan kicsi! Oké, nem akkora, mintha mondjuk a Siku hozta volna ki, de az átlag Hot Wheels-hez képest igen csak testesre sikerült. És ezt el kell higgyétek nekem, mert nem tettem mellé semmit viszonyításképp:

Remek kisautó! Nagy öröm, hogy külön dögrács van rajta, nem csak holmi imitáció (már ha sikerül attól elvonatkoztatni, hogy maga a kisautó is egy imitáció), jók a felnik, jó, hogy ugyanakkora mind a négy, jó a festés, mi kell még? Talán az, hogy láthassuk élőben is:

Na minden jót, és ne feledjétek: no plan B! ;)

Címkék: hot wheels

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr483422455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2011.12.07. 09:17:08

Nagyon ütősre sikerült ez a verda! Szerintem jól látszik így is, hogy nem egy kis darab. Le a kalappal a HW előtt! Csak azt sajnálom, hogy még mindig csak képen látom, grat hozzá,nagyon jó!
Sorozat téren én csak KR-t néztem végig (többször is), meg egy pár részt ebből is (A Team), de a 2010es Szupercsapat tényleg jó volt.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.12.07. 09:39:46

Én elég sok részt láttam az eredetiből, nekem tetszett a sorozat annak idején, a tavalyi film se volt rossz, de mély nyomokat nem hagyott bennem, ráadásul a sorozat autója jobban bejön. Semmi króm, csak szögletes lámpa van rajta és szürke a teteje, a piros felniről nem is beszélve.
Hogy mi kell még? Az, hogy legyen belőle végre nekem is :-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.12.07. 10:59:39

@Zsolt_T3: Köszi, gondolom, lesz itt is hamar.
@pman: Gyakran szeretem azokat a filmeket, amik nem hagynak mély nyomot bennem...
@Sam. Joe: Ebayen.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.12.07. 11:14:37

@RÁJEN: Nézem-nézem és tetszik. A sorozatot sohasem szerettem igazán, de a verda cool. Csak a telispoilerbe tudok belekötni. Tetszik nekem, hogy a Hot Wheels sorban nyomja a filmes autókat mainline-ban. ECTO-1, DMC-12 időgép, most ez. De jó lenne pár Mad Max autó! Végül is a civil verzió már megvan nekik.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.12.07. 15:32:34

taaa ta taaaa ta ta taaa
tatatataaa taatatatataaaa!
Erős kéne-faktora van (=aztarohadt, kell egy ilyen).

Ikarus256 2011.12.07. 21:05:25

Mutatós darab, remélem találok valahol itthon ilyet.

Említetted a 2010-es filmet. Nekem is tetszett, de volt egy jelenet, amit újra és újra megnéztem, megállítottam, mert valami érdekeset láttam: Hannibal a terv részleteit egy Matchbox Tractor Cab nyergesvontatóval szemléltette. :) Ezt a jelenetet most nem találtam meg youtube-on, de egy másik helyzetben is látszik a vontató:
picasaweb.google.com/rauschertamas/Elado#5683479145041019586

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.12.07. 22:30:03

Ó ilyen nekem is kell...szuper nagyon
Remélem hamar ideér, és nem kell a tengerentúlról megvenni...

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.12.07. 22:32:08

A sorozattól a víz kiver, a mozit nem mertem megnézni, de a kisautó nagyon (nagyon) bejön, ilyen kell, ha törik, ha szakad....Nagyon szép!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.12.08. 08:32:11

@Sam. Joe: Mennyire egyetértek...
@Ikarus256: Nahát, Sasszem vagy!
@pittlaren: Nézd meg bátran, könnyű popcorn, annak viszont teljesen jó.

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2011.12.08. 20:03:43

@Sam. Joe: Nekem elsőre feltúntek .Az is, hogy a másik autó ami mögötte van pedig egy Lincoln Continental. Azt hiszem 2008-as.
süti beállítások módosítása