Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Wehrmachtsgespann

RÁJEN 2011.12.19. 09:00

Unikális poszt a mai, ugyanis egy motor a téma. A motorokért nagyon nem vagyok oda, ez talán az eltelt 3 év alatt ki is derült, de ennek - részben a baráti 600 forintos beszerzéséi árnak köszönhetően - nem tudtam ellenállni. A Cararama 1:43-ban egész szép sorozatot jelentetett meg klasszikus motorokból, de nekem csak ez tetszett, mert régi, szép és katonai. Ez nem más, mint egy R75-ös BMW. Ha a modell történetére és specifikációira vagytok kíváncsiak, ezt az oldalt látogassátok meg, nekem annyi elég, hogy 1940-től gyártották főleg terepre a Wehrmacht számára, és a 745 köbcentis, 26 lóerős motor az oldalkocsi kerekét is hajtotta.

Sok filmben is szerepelt, képpel az egyik kedvencemet, az Indiana Jones és az Utolsó Kereszteslovagot emelném ki, ugyanis a két Dr. Jones is egy ilyenen utazott Berlinbe némi menekülés után. Legalábbis a film története szerint, ugyanis a valóságban nem BMW-t használtak a forgatáshoz, nézzétek csak meg jól ezt itt. De mutatok még egy párat: A Zongorista, A halál 50 órája, Valkűr, Schindler listája, A bukás, no és hát persze a Family Guy :D (A felsorolt filmeket mondjuk épp mind nagyon kedvelem, és ez csak részben a bennük szereplő járművek miatt van így.)

És akkor mutatom kicsiben:

Érzékeny kis műszer, egyáltalán nem játékra való. A kormányt lehet jobbra-balra forgatni, a kerekek forognak, de kábé ennyi, amit ki mertem próbálni, jobb a békesség. Minden kis részlet a helyén, helyenként persze kicsit elnagyolva, illetve a kifestések is rendben vannak, nem beszélve a nekem oly tetsző homok alapszínről. A fehér kis pálmafa a kedvencem!

Mint írtam, nem igazán izgatnak fel a motorok, de ha valamit szívesen elfogadnék, akkor az ez. Meg mellé valami modern BMW túramotor ;) Csináltam kedvet valakinek egy ilyen mütyürhöz? (Vagy esetleg egy kicsit nagyobbhoz?)

Címkék: military

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr533447781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.12.19. 21:35:14

Baba nagyon! Simán bevállalnám...

"fehér kis pálmafa"--> D.A.K.> Deutsches Afrika Korps.

Szombathelyen, a plázában néhány éve, jó ideig volt egy ilyen kiállítva, egy veterán gyűjtemény részeként. Igaz, az nem sivatagi álcafestéssel, hanem szürkével, cserében volt hozzá egy MG 34 is...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.12.19. 22:47:16

@pittlaren: Na végre valaki. (Pont a retroautós index topicban siránkoztam, hogy igazán jó Afrika Korps-os film nem is nagyon jut eszembe, pedig szerintem jó téma. Mondjuk a Valkűrben megvillant valami, de az nagyon kevés volt. Esetleg még a Nagy Vörös Egyes érdekes, ha más nem, "Luke" és Lee Marvin miatt.) Tudtam amúgy a fehér pálma okát, csak nem mentem bele a témába, mert annyira azért nem vagyok szagértő, de azért köszi!

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2011.12.19. 23:40:09

Igazán pofás darab...szeretnék is ilyet, de én még csak 1:72ben találtam eddig. Van pár Korps-os makettem - igaz más méretben - és jól nézne ki köztük.

Hazai, bolti beszerzés?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.12.20. 08:32:42

@Zsolt_T3: Aha, valami játékboltból, Játéksziget vagy ilyesmi, hegyekben álltak...

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.12.20. 20:43:37

@RÁJEN: A Nagy vörös egyes, amilyen remek könyv (remek, és ez nem fejezi ki a lényeget) olyan nehezen emészthető filmen... A "négy lovas" karaktere csak a könyveben jön át igazán, ha még nem volt meg ( a könyv, nem a négy lovas:) szerintem ne hagyd ki.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.12.21. 09:23:52

@pittlaren: Sajnos nagyon kevés időm van olvasni, így valszeg ez is ki fog maradni könyvben. Most megvettem az új Tom Clancy-t, azt nagyon szeretem, minden itthon kiadott könyvét olvastam, erre az újra valahogy mindenképpen szakítok időt. Legfeljebb veszek ki szabit :)
süti beállítások módosítása