Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Forró kerekű R5 Turbo

RÁJEN 2011.12.21. 09:00

Nem ez az első HW Renault 5-ös a blogon, viszont minden bizonnyal az utolsó, mert csak ezt a két fajtát mintázták meg, igaz, több (két) színben, de nekem ennyi elég. Ez a darab színválasztás tekintetében nem lesz az év kisautója, de Hot Wheels lévén én megbocsátom neki, és örülök, hogy egyáltalán elkészítették:

A létező egyetlen másik szín azért jobb lett volna, de mivel pont ez jött szembe (Russianboy tolta), ez lett az enyém. 1991-ben készült Sandokan hazájában. Érdekes, pont nemrég jegyeztem meg, hogy a lila alváz annyira nem jön be :) Egyebet nagyon nem is igazán tudok elmondani a kisautóról, hacsak azt nem, hogy nem tartozik a gyakoribb HW-ek közé, szép állapotban, hovatovább dobozában nemigen lehet kifogni 15 dolcsi alatt. Ez persze nem került annyiba, igaz, pőrén érkezett. És szerintem a hátsó lámpákat nem igazán jól formázták meg, de ez szerintem csak figyelmetlenség... Tetszik?

Címkék: hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr553422464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.12.21. 16:50:09

A "Forró kerekűért" felterjesztelek a Leiter Jakab díjra, a kisautó meg bocs, de eléggé el van szabva, na...

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2011.12.21. 21:28:33

Azt, hogy tetszik-e nem tudnám meghatározni 1szóban. Ezért kifejtem bővebben: olyan, mint egy karikatúra az igazi R5-ről. A "Rally 17" felirat ezekkel a csíkokkal olyan, mint egy versenypálya építő melós szolgálati autója...ehhez hozzáadva a lila alvázat, elképzelem, hogy egy nőé vagy egy magasabb hőmérsékletű fickóé. :) szóval szerintem nem csak a hátsó lámpát szúrták el...egyetlen okból állhatna be a többi csodás 5ösöm közé, mégpedig azért, mert öreg HW. Remélem ebből kirajzolódott a kérdésedre a válasz. :D
Azért persze gratula a ritka darabhoz!
süti beállítások módosítása