Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

SM: pipa

RÁJEN 2011.12.26. 09:00

Amilyen nehéz dolgom volt azzal, hogy lehetőleg kevéske kis pénzért egy minél szebb állapotú Matchbox Citroen SM tulajdonosa legyek, annyira könnyű most itt erről posztolni. Hogy miért? Mert az [origón] volt már egy remek bemutató a nagyról, amit ide kattintva olvashattok el, másrészt Sam. Joe is elkoptatott már minimum egy fél billentyűzetet a kicsi bemutatása érdekében, szóval nekem nem is maradt más, mint mutatni az enyémet. Ja, de: Joe cikkében a Jay Lenós link kicsit elavult, itt a jó. Íme:

Ezt a darabot a legutóbbi nagy börzén sikerült megkaparintanom 3 db teszkós MB áráért, doboz nélkül. Nem is baj. Ici-pici karcok láthatók rajta, de akkor már nagyon kell figyelni - nálam ez az állapot még így is tökéletes. Csodásan nyílnak és záródnak az ajtók, szépek a fémrészek is, sértetlen a vonóhorog, még ha az olyan furcsán is hat egy efféle gran turismón. De ez MB-fronton ugye nem újdonság. Itt jegyezném meg, hogy volt már nekem ilyen autóm kicsiben, egy SpeedKings-verzió, ilyen, de azon jó régen túladtam, pedig szép és jó volt. A gyűjteményem folyamatos letisztításának egyik pozitív hozadéka, hogy az így felszabaduló pénzmagból néha belefér egy-egy olyan darab is, amire eddig valahogy nem jutott idő, pénz vagy energia. Néha fájó döntés eladni olyan Siku vagy Majorette modelleket, amikért küzdöttem, de az eredmény többnyire feledteti ezt az érzést. Na ez a példány is ilyen.

Két link a végére filmes szereplésekről: Killer Elite (Láttátok? Nekem bejött.), illetve Zoolander (És ezt láttátok? Szerintem vicces film.) Na kellemes utolsó hetet!

Címkék: matchbox

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr503462155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.12.26. 17:47:52

Szép darab! Imádom ezt az orrész - alváz fémrészéből kialakítva - megoldást. Nekem ez (még) kimaradt, viszont a Streakers verzió megvan, pöpec az is.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.12.27. 10:32:42

@pittlaren: Vacilláltam erősen, melyiket vegyem, de végül ezt választottam, a Streakers így későbbre tolódott. Nem sürgős. Még a BMC is a listán van, de ebből az érából aztán lassan nem kell majd több...
süti beállítások módosítása