Arról már írtam, hogy nemrég vonóhorog került a Golfra, ami egyesek szemében szentségtörés, de a szükség nagy úr. A nyári Balatonozás alatt ugyanis világossá vált, hogy az egyébként viszonylag meglepően nagy csomagtartó csodákra azért nem képes, négy ember, köztük két gyerek teljes felszerelését csak komoly kompromisszumok árán lehet az autóban elhelyezni, főleg ha például babakocsit is kell szállítanunk. Tető híján a tetőcsomagtartó nem jöhet számításba (bár léteznek ilyen-olyan megoldások cabriókhoz, de nem errefelé), így másfelé kellett gondolkodnom. A megoldást abban véltem megtalálni, hogy majd egy csomagszállító utánfutót alkalmazok. Ami lehetőleg zárható, amellett, hogy sok cucc elnyelésére képes, és lehetőleg lapos tetejű, hogy ad absurdum bringaszállítót is lehessen valahogy rátenni. Egyre inkább egy irányba kezdett a dolog mutatni, és ez az irány a Skif volt. Talán emlékeztek rá, a Skif egy olyan utánfutó, amely egy sátorrendszert rejt a gyomrában, és kihajtogatva képes egy kisebb család nyári lakhatását megoldani - bizonyos keretek között persze. (Egy másik opció volt az NDK-s Camptourist, de azt végül az igen gyenge felhozatal miatt teljesen elvetettem.) Persze nem szántam a történetre forint-százezreket, kerestem az olcsó megoldást. Elhatároztam, hogy veszek valami lepattant utánfutót bagóért és rendbe rakom, illetve -rakatom. Aztán ahogy nézegettem a redves roncskupacokat, ettől egyre inkább elment a kedvem. És nem is csak a siralmas állapotuk miatt, hanem hogy nem volt papír, nem volt műszaki, nem volt törzskönyv, nem volt semmi hozzájuk (de legalábbis a többségükhöz), így anyagilag a végén ugyanott lettem volna, mintha vettem volna egy szépet, rendezett papírokkal. Vettem tehát egy szépet, rendezett papírokkal :)
Két helyen keresgéltem, a hasznaltauto.hu-n természetesen és a vaterán. Az előbbi helyen jóval nagyobb volt a választék, viszont az utóbbin jóval emberibb árakkal találkoztam. A vateráról vettem végül meg azt, ami a leges-legjobban megtetszett. Gyakorlatilag makulátlan állapotú, minden papírjával - egy ötvenesért. Oké, annyira tényleg nem olcsó, ráadásul még műszakit is kell rá csináltatni, de a kedves eladóval előzetesen meg tudtam beszélni, hogy esetleg üzembentartóival is megoldható az ügylet, ami komoly spórolást jelenthet. Majd meglátjuk, mert még nem hoztam el, de majd idővel. Komlóra kell érte ugyanis lemenni, erre pedig még nemigen tudom, mikor kerülhet sor. De valami lesz... Majd ha rendeződtek a dolgaim, ki van fizetve és nálam a Skif, jelentkezem képekkel, mindennel.
Utolsó kommentek