Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Family Guy

RÁJEN 2011.12.29. 10:00

Arról már írtam, hogy nemrég vonóhorog került a Golfra, ami egyesek szemében szentségtörés, de a szükség nagy úr. A nyári Balatonozás alatt ugyanis világossá vált, hogy az egyébként viszonylag meglepően nagy csomagtartó csodákra azért nem képes, négy ember, köztük két gyerek teljes felszerelését csak komoly kompromisszumok árán lehet az autóban elhelyezni, főleg ha például babakocsit is kell szállítanunk. Tető híján a tetőcsomagtartó nem jöhet számításba (bár léteznek ilyen-olyan megoldások cabriókhoz, de nem errefelé), így másfelé kellett gondolkodnom. A megoldást abban véltem megtalálni, hogy majd egy csomagszállító utánfutót alkalmazok. Ami lehetőleg zárható, amellett, hogy sok cucc elnyelésére képes, és lehetőleg lapos tetejű, hogy ad absurdum bringaszállítót is lehessen valahogy rátenni. Egyre inkább egy irányba kezdett a dolog mutatni, és ez az irány a Skif volt. Talán emlékeztek rá, a Skif egy olyan utánfutó, amely egy sátorrendszert rejt a gyomrában, és kihajtogatva képes egy kisebb család nyári lakhatását megoldani - bizonyos keretek között persze. (Egy másik opció volt az NDK-s Camptourist, de azt végül az igen gyenge felhozatal miatt teljesen elvetettem.) Persze nem szántam a történetre forint-százezreket, kerestem az olcsó megoldást. Elhatároztam, hogy veszek valami lepattant utánfutót bagóért és rendbe rakom, illetve -rakatom. Aztán ahogy nézegettem a redves roncskupacokat, ettől egyre inkább elment a kedvem. És nem is csak a siralmas állapotuk miatt, hanem hogy nem volt papír, nem volt műszaki, nem volt törzskönyv, nem volt semmi hozzájuk (de legalábbis a többségükhöz), így anyagilag a végén ugyanott lettem volna, mintha vettem volna egy szépet, rendezett papírokkal. Vettem tehát egy szépet, rendezett papírokkal :)

Két helyen keresgéltem, a hasznaltauto.hu-n természetesen és a vaterán. Az előbbi helyen jóval nagyobb volt a választék, viszont az utóbbin jóval emberibb árakkal találkoztam. A vateráról vettem végül meg azt, ami a leges-legjobban megtetszett. Gyakorlatilag makulátlan állapotú, minden papírjával - egy ötvenesért. Oké, annyira tényleg nem olcsó, ráadásul még műszakit is kell rá csináltatni, de a kedves eladóval előzetesen meg tudtam beszélni, hogy esetleg üzembentartóival is megoldható az ügylet, ami komoly spórolást jelenthet. Majd meglátjuk, mert még nem hoztam el, de majd idővel. Komlóra kell érte ugyanis lemenni, erre pedig még nemigen tudom, mikor kerülhet sor. De valami lesz... Majd ha rendeződtek a dolgaim, ki van fizetve és nálam a Skif, jelentkezem képekkel, mindennel.

Címkék: retro

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr923501388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.12.29. 11:21:31

AZ a tetőcsomagtartós kocsi úgy ahogy van, kéne. Amúgy meg: "hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe"

Tommi 2011.12.30. 14:04:36

Most nem azért, de pár hónapja Prokee 90-ért adta el a Camptouristot. Ha tudom, hogy ilyenre vágysz, szóltam volna.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.12.30. 14:36:27

@SomyTomy: Aha, az nekem is...
@Tommi: Pár hónapja még csak formálódott a dolog, de a 90 az majd' kétszer 50 ;) Jó lesz ez is...

Tommi 2011.12.30. 14:47:51

@RÁJEN: Nem írtad, mennyi a vége, azért írtam a komment. ;-) Egyébként természetesen remélem nem fogtok szívni vele.

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2011.12.31. 00:14:11

ÓÓÓ ilyen volt a Lada Niva kisautómhoz amit kb 24éve kaptam anyukámtól! Ez nagyon király! Mindig is szerettem volna egy ilyet igaziban...majd ha meglesz akkor alhatok egyet a sátorban?? :)
süti beállítások módosítása