Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Könnyű szilveszter

RÁJEN 2011.12.31. 10:00

Mert ismét műanyag következik, mégpedig Bogarak, azok közül is a hozzám oly közel álló homokozós fajták. Mondom, ismét. Ennél a legutóbbinál Joe írta kommentben, h neki piros volt. De azt nem írta, hogy ez gyárilag vonóhorgos:

Pittlaren hívta fel a minap kedvesen és önzetlenül a figyelmemet egy vaterás aukcióra, amelyben egyszerre két csodálatos műanyag játékot hirdettek, egy kisebbet és egy nagyobbat. A kisebb ismerős, oké, megvolt, megvan, tiszta sor, de a nagyobbik (talán ez már olyan 1:20-1:18 körüli) számomra újdonság, nem ismertem annak előtte, viszont egyből megtetszett. Uri Geller után szabadon rátoltam 4 rongyot nyitásnak, amire egyből ki is írta, hogy a minimálárat elértem, majd még egy kicsit később ezt 6 rongyra módosítottam, nehogy már valaki megvegye a gyerekének, de aztán végül az eredeti licitért lett az enyém a páros, már csak el kellett mennem érte a Regiment Játékboltba a Teréz körútra. Voltatok már ott? Nem rossz. Kicsi, a választék sem túl nagy, az árak is viszonylag magasak, de azért látni klassz dolgokat. Dobozos-utánfutós Majorette pakkok voltak kétezerért, amin egy pillanatig elgondolkoztam. De erős voltam, nem vettem. A kislányom, aki velem volt, viszont kikönyörgött egy ötforintos csengettyűt, amiért 200-at fizettem, nagyvonalú voltam, egyszer van karácsony, azt megvettem neki. No de vissza a Bogarakra, emitt a nagyobbik:

Nagyon nincs mit írni róla, elnagyolt, minden csak jelzésértékű, de mégis összeáll a kép. (Erős az az érzésem, hogy erről a Tonka Bogárról "honosították" a designt a derék magyar könnyűipari dolgozók.) Csak a két tengely fém, minden más puha, rugalmas műanyag, a gurulás viszont már nem erőssége a kisautónak. Pedig széles, sportos kerekeket kapott... És hát egyiknek sem erőssége, ha jobban belegondolok. A kisebbik egyébként lökhárítók tekintetében jobban áll a korábbi sárgánál, hiánytalan és sértetlen ugyanis mindkettő, viszont hiányzik belőle a csúnya sofőr és a kormány is. A nagyobbik Bogárban kormány talán sosem volt. Viszont az minden bizonnyal egy modernebb kivitelt mintáz, mert a hátsó ablak nagyobb, de itt pont a lökhárítók tűnnek egy pettyet vérszegénynek. No de mindegy is, lényeg a lényeg, összeállt egy remek kis hármas, amit egyelőre nem is tervezek megbontani, kivétel persze, ha Joe bejelentkezik a kis pirosra érzelmileg:

Ennyit tudnék mondani mára, sőt 2011-re is, holnap ugyanis már jövőre van, és tudjátok, decemberben jön amúgy is a világvége, vagy nem. BÚÉK!

Címkék: retro volkswagen bogár vw

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr553475033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.12.31. 15:23:26

Nah, gratulálok, hogy összejött. Anno, kölyökkoromban nekem egy narancs(?) fekete kerékkel szerelt Bogaram volt. Szerettem, de úgy rémlik, nem bírta sokáig a gyűrődést:-(

Boldogat!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.12.31. 16:49:57

@SomyTomy: BÚÉK én is! Gyere máskor is!
@pittlaren: Köszi, és köszi még egyszer az infót. Mai fejjel sokkal jobban vigyáztam volna a játékaimra, kár sokukért. A viszont!

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.12.31. 16:59:40

@RÁJEN: na igen, ha akkor tudtuk volna. A távos és a műanyag wareszom is csúfosan végezte. Nem is beszélve a hatalmas ladámról, amibe még a GIJoe katona is kicsi volt, majdnem Barbie méretű figurához volt méretezve.
Azóta sem láttam olyat sehol.

biker_kolee 2012.01.01. 14:55:38

BÚÉK!

Nekem van két zöld is az első fajtából, ha jól emlékszem. :)) Az egyik itt van a polcomon, az tuti, a másik nem tudom.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.01.01. 16:11:42

@pman: Távost lehet szerezni mindig :)
@biker_kolee: Nagyon helyes, egy rendes háztartásból sem hiányozhat az ilyen holmi.
süti beállítások módosítása