Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

A világ nem elég

RÁJEN 2012.03.05. 10:00

James Bond nem szarral gurít, ha autókról van szó. Az Astonok mellett legtöbbször talán BMW-t vezetett, és ez nem vall rossz ízlésre. A bajor sor emlékeim szerint az Aranyszemmel kezdődött, amelyben a Z3-as debütált első német Bond-autóként, de ezt nem sokkal követte a mai delikvens, a BMW Z8. Az egyik legszebb újkori Bimmer, szerintem. Az autó persze nem csak nekem tetszik, itt van hozzá egy rövid teszt a vezess.hu-ról, amiből kiderül, hogy férfiembereknél ez az autó bizony elég komolyan kicsapja a biztosítékot - 400 lóerő csábításának egyszerűen nem lehet ellenállni, az újságíró erősen áthágja a szabályokat, majd erről még kajánul be is számol. Ez annyira nem szimpi.

Erről jut eszembe: tegnap be kellett ugranom az Aréna Saturnba, mert őseim benézték a tintapatron számát, és rosszat vettek. Csere. Odaérkeztemkor láttam, hogy egy erősen mágnásnak kinéző fiatalember a vadiúj Range Roverrel szépen befordul a mozgássérültek számára fenntartott parkolóhelyre - az van ugyanis közvetlenül a bejáratnál. Odaérve mondtam neki, ember, ez a hely a mozgássérülteké. Mosolyogva megköszönte, mondta, hogy tudja. És hogy van kártyája is, szívesen megmutatja. Mondtam, ne mutassa, annyira nem érdekel a dolog, csak kurvára zavar, és akkor a szlovák rendszámot nem is említettem. Azt mondta, általában őt is, és nem is állt volna be, ha nem lett volna több kék-fehér hely. De megdicsért, hogy szóltam, mert szerinte ritka az ilyen. Az olyan újgazdag adócsaló sudribunkók viszont, mint ő, sajnos egyáltalán nem ritkák... (De ne erre reagáljatok, hanem a BMW-re, oké?)

Valahogy kicsiben ez nálam eddig kimaradt, de valamelyik nap gondoltam egyet, és beszereztem a Matchbox Z8-at. Férfiasan be kell vallanom, Z3 és Z4 semennyire sincs a gyűjteményemben, de szerintem ez záros határidőn belül változni fog. Ilyen:

A Matchbox a 2001-es évszámot viselő kisautóhoz jól nem vette meg a film jogait, szerintem úgy okoskodhattak, hogy az autót úgyis mindenki James Bond révén ismeri, felesleges egy plusz feliratért és egy Pierce Brosnan fotóért további milliókat ölni a gyártásba. Szépen megcsinálták, meg kell hagyni. Szerencsére jó szokása a gyártónak, mármint a MB-nak, hogy ha tető nélküli autót mintáz meg, akkor kidolgozza a belteret normálisan. Ez ebben az esetben is igaz. Az ezüst szín eléggé adta magát, segíti ugye az asszociációt a fent emlegetett kémautóra, a piros beltér eggyel jobb lenne, de nekem a szürkés jutott, ez sem rossz, és szerintem a választott kerekek is jól állnak a kocsinak, még ha nem is pont ezek a kedvenceim egyébként. Az autó lámpái a való világban meglehetősen markánsak, főleg a hátsók - ezekről a MB is megemlékezett két vékony piros csík erejéig, de az elsőket már nem festették ki, amit egy kicsit azért hiányolok. Cserébe megkaptuk a két visszapillantót, aminek viszont örülök. Jó áron vettem a kisautót, ráadásul párban érkezett egy másik nyitottal, amiről majd legközelebb írok...

Legyetek jók, és vigyázzatok magatokra!

Címkék: matchbox bond

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr924170026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2012.03.05. 12:03:09

Szép darab. Nálunk egy keménytetős változat van belőle a Wellytől.
BTW, az első képen az autó úgy Z8, ahogy Brosnan Bond: egy karakter, egy szerep, amit egy (vagy több?) maszkírozott Corvette játszott, mert amikor a film forgott, még nem volt kész az igazi Z8.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.03.05. 12:33:35

@Hammer: Ja, ezt én is olvastam, hogy építettek egy új autót, nem is csodálom, hogy nem egy 50 millás gépet dúrtak szét...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.03.05. 15:33:03

Jé, én 'aszittem, a 7-es előbb volt. Aztán nem.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.03.05. 18:08:51

@RÁJEN: Jaja, szerintem is. Talán pont ezért gondoltam. De Te teljesen jól írtad, a dög nagy csatabárka később volt.

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2012.03.05. 19:07:30

Én egy Majorette verziót birtokolok. Nyitható motorházzal. Érdekes, hogy a motor a fényszóró és a szélvédő átlátszó műanyagából van kialakítva.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2012.03.06. 14:49:49

@RÁJEN: Nem elsősorban a szétzúzás miatt, járóképes autó nem létezett még Z8-ból. Mondjuk sokat nem ment Bond az autóval, épp csak egy kicsit többet, mint a Z3-mmal.
Amúgy simán lehet, hogy a zúzáshoz egy makettet használtak.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.03.07. 14:29:08

@Andrew0807: Olyanom nincs, nem is rémlik.
@Hammer: Szerintem én ezt a sztorit olvastam is valahol annak idején... De már nemtom, hol.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.03.09. 16:46:14

@Hammer: Lehet. Akkoriban már nem olvastam Cinemát, tehát az Autó Magazin esélyes.
@pittlaren: Köszi, jó ár, de nekem sok, 3-500 Ft-ot szánok rá max. Szarrágó vagyok :D
süti beállítások módosítása