Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Nem szép dolog

RÁJEN 2012.03.19. 10:00

Valahol már talán írtam, hogy jól jönne egy Matchbox BMC, mert a típus erősen hiányzik a régi Superfast soromból. Lorn segítségével lett, még ha nem is úgy, ahogy terveztem. Találtam nála ugyanis egy BMC Pininfarina kisautót, de a jó ár ellenére sem vettem meg két okból: az egyik, hogy nem volt elég szép állapotú. Jó, tudom, számtalan olyan példát sorolhatnátok akár csak e blog posztjai közül is, amikor ez nem volt probléma, de most úgy gondoltam, hogy ha már a válság közepette rászánok valami pénzt, azért a maximumot akarom. A másik okra már sajnos nem emlékszem. Na, így nem lett ilyenem. Viszont találtam nála egy MG 1100-ast, amire lecsaptam. Így lett végül mégis egy Matchbox BMC-m, ugyanis az MG 1100-as tulajdonképpen az, tessék csak jól elolvasni! Pitt (nem Brad) már mutatott egy ilyet zöldben, RW változatban, de a gombkerekűek engem nem mozgatnak meg, nekem "normális" SF kerékkel kellett. Tök jó érzés, hogy megvan! Ilyen:

És van benne egy ember!!! Meg egy kutya is. Mr. White és Hypo. Nem tudom miért, de nekem ez nagyon bejön, az ilyen kis hülyeségekkel abszolút el lehet varázsolni:

Mint ahogy a korabeli autóhirdetésekkel is, imádom ezeket:

No persze a kisautó alja fém, és egész jól átvészelte az elmúlt négy viharos évtizedet. Próbáltam keresni jelentősebb feltűnését filmben, de ezen kívül nem jellemző. Viszont nálam lesz nemsokára egy másik MG. Jók legyetek! (Ja, még valami: a kisautó jobb első lámpájába szorult kis szál valszeg a kabátomból került oda, nem kutyaszőr, de természetesen csak a képek elkészítése, kroppolása, feltöltése és beillesztése után vettem észre, úgyhogy szarni rá...)

Címkék: matchbox

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr334169514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.03.19. 11:58:30

8,-( Ez valami meseszép! Most megyek és jelentkezem a sarki kínaiba szakácsnak, mert úgy besárgultam az irigységtől!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.03.19. 12:07:59

@Sam. Joe: Köszi, nekem is nagyon tetszik. Kicsi kincs.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2012.03.19. 18:44:45

Mivel a kedvenc ámélkodó szófordulatomat >> meseszép << már ellőtték, így kénytelen vagyok egy mezei parádés! jelző mellett irigykedni. Nagyon szép fogás, grat! Ez a matchbox (is) híven tükrözi, hogy miért a transistional széria a királykategória MB vonalon....

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.03.19. 22:25:09

@pittlaren: Aztán egy-két generációval később majd úgy lesznek ezekkel, mint mondjuk én a gombkerekűekkel, hogy szép, szép, de túl ósdi :)
süti beállítások módosítása