Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Road Runner

RÁJEN 2012.04.25. 10:00

Végre megint egy izomautót mutathatok. Csak a rend kedvéért pár szó következik a típusról, naná, hogy a wikipediáról: a Chrysler Plymouth-divízója 1968-ban egyszer csak úgy gondolta, hogy jól visszatérnek a gyökerekhez, és létrehoznak egy vérbeli amerikai muscle car-t.

Ehhez a kis mutatványhoz potom 50.000 dollárért megvették a Warnertől a nálunk Kengyelfutó Gyalogkakukként ismert madár nevét és figurájának felhasználási jogait, további 10.000 dollárért kifejlesztettek egy olyan dudát, amely a rajzfilmekből ismert jellegzetes bip-bip hangot tudta kiadni magából, és építettek köré egy kompromisszumoktól mentes autót magas teljesítménnyel és kevés kényelemmel.

Amúgy ilyen a madár eredetije:

Eredetileg egy kimondottan a Road Runner számára fejlesztett motor került az autóba, amely 6.3 literjével 335 lóerőt és 576 Nm-t tudott. Ha valaki rádobott a vételárra még 714 dolcsit, kaphatta az autóját a nagyobb, 426-os motorral is, amely már 425 lóerejével 13 és fél mp alatt futotta a negyed mérföldet. Sokak szerint ez volt az izomautók korának legjobb motorja, a RR pedig a legjobb autója. A mai alany eredetije egy 1971-es RR, amely a második generációnak felel meg. Teljesen új dizájnt hozott ez az év, az autó hossza csökkent, de a tengelytáv nőtt az elsőhöz képest, plusz került rá hátra egy légterelő is, viszont az autó teljesítményét visszavették 300 lóerőre. Így viszont a gazdáik kedvezőbb biztosítási besorolást kaptak. Az új karosszéria légellenállása is kedvezőbb lett sokkal az elődhöz mérve, így az autó kezelhetősége nagy sebességnél sokat javult. Most, hogy már ezt is tudjátok, nem is maradt túl sok mondanivalóm, a kisautó új a HW kínálatában, és ahogy láttam belőle, vettem is:

Sima mainline, semmi extra - de nekem tök oké. Az első lámpákat egy hangyafasznyit kisebbre hagytam volna, de így sem zavar a cucc, viszont a front kialakítása a nagyon régen errefelé szerepelt GTX esetében (ja, nem látszik, szóval ott az alváz krómozott műanyagja "jön fel" orrnak) jobban tetszik. Azért a JL-verziónál nem szebb :P Igaziban egy nagyon hasonlót egyszer korábban már fotóztam, talán emlékeztek. Most pedig reklám következik:

(Valami miatt határozottan úgy emlékeztem, hogy az e blogon is már említett (és Sam. Joe-nak oly kedves) Interstate '76 című régi PC-s játékban választható volt egy ilyen is, de nem, most utánanéztem, és tévedtem. Az alábbi térkép segíthet az eligazodáshoz.)

Na minden jót!

Címkék: muscle hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr494338449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.04.25. 12:09:41

Én mindig is a Prérifarkasnak drukkoltam! 8-)
Interstate '76 meg rulezik.

vancello · http://vancello.hu 2012.04.26. 14:44:14

Remek írás, köszönöm!
Egyik kedvenc autóm a Plymouth ezen típusa - főleg Plum Crazy színben, a rajzfilmet meg alapból imádom.
süti beállítások módosítása