Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

El Jefe

RÁJEN 2012.04.27. 08:00

Hülye címet kapott ez a poszt, nem vitás, de már ellőttem minden Boss-t, Főnököt és hasonlókat, ezért hívtam segítségül a wikipediát és esett a választásom a téma tekintetében egyébként tökéletesen irreleváns Rafael Leónidas Trujillo Molinára, aka 'El Jefe', azaz 'The Boss'. Na ennyit róla. Nem olyan régen mutattam egy szép Matchbox Mustang Boss-t, amin fellelkesülve lőttem egy Hot Wheels Mustang Boss-t is, csak hogy ne legyen olyan egyedül. Valójában egyáltalán nincs egyedül, mert a polcon két oldalról mellette áll ez és ez is, sőt ez sem parkol túl messze, de ez most mindegy is. Ilyen az új HW, amely valójában nem új, ez egy korábbi casting, de nekem eddig nem volt meg - még jó, hogy idén újra kijött:

Leszámítva a hátsó kerekek "szokásos" túlméretezését, ami ezúttal a szokottnál kevésbé zavar, szerintem nagyon egyben van, a színe is tetszik, illetve hát inkább úgy mondom, ez a fekete-zöld színösszeállítás üt. Belül is sokkal részletesebb, mint mostanában a többség, bár a kormány pizza, de ezt most nem tudtam megmutatni. A fotózáskor tűnt csak fel azonban, hogy tető jobb oldala be van horpadva. Nem mondom, hogy tragédia, de ha ezt még a boltban látom (Köki Müller), otthagyom. Most már mindegy, majd nézegetem a másik oldalát... Viszont egyetértünk abban, hogy ez egy sokkal jobban sikerült feldolgozás mint a MB-változat? (És ezt olvastátok?)

Aki pedig az igaziról szeretne egy keveset, de tartalmasat olvasni, továbbá értékeli, hogy a cikk írója meglehetősen választékosan használja Shakespeare anyanyelvét, ide kattintson! Ha lapoztok egyet, mutatok három régi hirdetést is az autóról...

És persze kellemes pénteket, illetve ha nem beszélnénk, jó hétvégét is!

Címkék: mustang muscle hot wheels

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr204343011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2012.04.27. 08:54:55

Ez a darab nekem nagyon tetszik, szándékomban is áll venni belőle, de eddig még sehol sem találkoztam vele.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.04.27. 09:26:00

@mbx porsche: Én is csak ezt a horpadtat találtam...

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2012.04.27. 18:15:40

Matchboxaddikció ide-vagy oda, ez bizony remek darab. A brit Boss-hoz képest tényleg szebb, főleg azért, mer nem annyira "zömök". A színe pedig telitalálat.
süti beállítások módosítása