Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Kemping

RÁJEN 2013.07.06. 08:00

Nem mondom, hogy világprobléma, de macerás volt, hogy a nagyobbik gyerek bringáját elhozzuk, ne hozzuk, amikor jön, ezért kitaláltam, hogy szerzek valami egyszerű bicót, egy tartalékot, hogy legyen neki egy nálunk is. A gondolatot tett követte, a vaterán lőttem egy a célnak ránézésre pont megfelelő szakadt Csepel Campinget. Mindkét kereke teljesen le volt eresztve, így kipróbálni nem tudtam, de aprópénzt kértek csak érte, így elhoztam. Lehoztuk magunkkal Balcsira, itt a hátsó kereket megoldottam, az elsőben viszont rossz volt a szelep, ahhoz már szagember kellett. Végül arra is került új külső-belső is, így sikerült is beüzemelni:

IMAG1013s.jpgA lányomnak megígértem, hogy ha lesz időnk és kedvünk, majd átfestjük, mert az eredeti fehér fényezés már nincs igazán a topon, amire ő nagyon belelkesült - de magunk közt szólva nem bánnám, ha erre nem kerülne sor, nekem tetszik ez így, ahogy van. Mutatom a bizonyítékot, hogy megy:

IMAG1012s.jpgJól megy. Persze én is kipróbáltam, és tényleg remek. Kicsit irigykedem, mert gyerekkoromban nekem "csak" egy Balkan kempingem volt (ilyen, csak narancsban), ami tulajdonképpen tök ugyanazt tudta, mint a Csepel, mégis valahogy úgy éreztem, kilógok vele a sorból... Később, amikor megkaptam a Csepel BMX-et (Láttátok, hogy ma már ez is kult-státuszba került? A vatin ha megjelenik egy, akár horror-áron is, de azonnal elkapkodják - de mondjuk egy szép, gyári állapotú Campinget sem lehet megúszni 20 alatt.), minden helyre billent :)

Címkék: retro

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr475390951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2013.07.06. 08:52:35

Nővéremnek volt eggyel újabb Cepel Campingje, nekem meg piros Csepel BMX. Tavaly nyáron ajándékoztunk el egy sárga Csepel BMX-et, ami a padláson hevert, nem is tudtam, hogy már az is ilyen keresett tárgy lett.

dondiridongo · http://karmageddon.blog.hu 2013.07.06. 17:08:25

Így múlik el a világ dicsősége. A nem összehajtható kemping bringa. Micsoda műremek volt az elektromos csatlakozót is magába foglaló mechanizmus.

misran 2013.07.06. 17:38:07

Ilyesmin tanultam bringázni 6 évesen. Akkor kicsit nagynak tűnt, egy hétig úgy álltam meg, hogy leugrottam a bringáról :)). Nővérem gépe volt, lila.. :) A Vaternak volt egy agyváltós, összecsukható remeke, valami NDK-s cucc volt. Az nagyon menő volt. A szomszéd srác világoskék összecsukható camping-jének meg azért örültünk nagyobb korunkban, mert menet közben frankón ki lehetett rúgni a zárat és összenyeklett a következő huppanónál :).
Volt BMX is alattam, Ausztriából! :) Az hoppá volt, 4-5 utcányira is jöttek kipróbálni :).

Aztán jött a versenybringás időszak..

Nagyon tuti a posztolt gép.

A kormányról az ugrik be, hogy az egyik srácnak a nagyapja camping-ből csinált BMX-et. Frankón széthajlogatta a villákat, hogy a gumi beférjen, picit megerősítette a vázat, volt rajta antenna, nyuszifarok, lámpa-orgia. Jól nézett ki az is.. :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.07.06. 17:58:49

@mbx porsche: Hiba volt :) Nekem fehér BMX-em volt, de a szomszéd srácé volt az igazi, mert az aranyszínű volt...
@dondiridongo: A Balkánom összecsukható volt, de szerintem soha az életben nem próbáltuk ki ezt a funkcióját.
@misran: Banán-nyereg megvolt? :) A legnagyobb királyság, főleg, ha Tacskó-kormánnyal (chopper) párosították.

misran 2013.07.06. 19:11:26

@RÁJEN: igen, volt egy olyanom is, egy ismerős srác nőtte ki, halál olcsón megkaptuk, nem lehetett kihagyni. Rendes low-rider, banánülés, emelt kormány, középen az ívelt vázon karos váltó, 3 fokozat.. :) Baromi jó volt, de a BMX mellett alig használtam. Tovább is adtuk, ahol jobban kihasználták. Óóóó, minden bringámat visszavágyom. Mondjuk a BMX-et visszakaparintottam, de már átfestették, meg kapott sokat az élettől. Ettől függetlenül, lehet, hogy felújítom majd, ha nyugdíjas leszek - hehe :).

amenta 2013.07.06. 20:09:37

Óóó nekem is megvan még a csepel bmx a padláson, de már bánom hogy elhasználtuk a kerekeket a campingbe... ami viszont nem az enyém...

hdnctrl 2013.07.22. 08:45:53

Mennyi gyereknek volt kemping biciklije, akkor se értettem, miért... sose vitték sehova a biciklit, meg a gyereket se, egész nyáron a telepen bringázott a többség. Nekem Tacskó volt, utána BMX, aztán csehszlovák verseny.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.07.22. 09:12:53

@misran: Szerintem ne várj addig!
@amenta: Irány a vati, vannak kerekek néha nagyon olcsón, a gumi meg a legegyszerűbb.
@scuynat: Mi vittük párszor az enyémet (mármint a Balkánt) ide-oda kempingezni. Nekem a BMX után Csepel Apolló volt, azt is szerettem.
süti beállítások módosítása