Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Liebster Award 4 szirszarjaim!!!

RÁJEN 2014.07.04. 08:00

liebster award szirszarjaim.jpgAz a nagy örömhír, hogy a címbeli díjat kapta a blog, és ennek azért örülök nagyon, mert ez nem egy hivatalos díj, hanem inkább támogató-baráti. Mondom. Mivel egy kicsit sűrűek a hétköznapjaim, lustán kopizok Fruzsitól, aki a díjat többek között nekem ítélte: "Hogy mi a szösz ez? Egy olyan vándordíj, amit bloggerek adnak egymásnak, a másik munkájának elismeréséül. Jómagam Aranyiné Csernyák Esztertől, a Mit játsszunk ma? blog szerzőjétől kaptam, akit személyesen nem ismerek, így még nagyobb büszkeséget jelent, hogy a HepiAnyu blogra esett a választása. Eszter! Itt is nagyon szépen köszönöm!" Megjegyzem, még megtisztelőbb a díj, hogy látom, kikkel egyetemben kaptam ebben a körben: Tékasztorik, Lila Füge, Világevő... Úgyhogy nagyon köszönöm, jól esik és ösztönzőleg hat.

Fruzsi kétszeresen is kollégám, már a Madách téren is együtt dolgoztunk, illetve a Caféban is, bár itt inkább csak papíron, hiszen ő most anyuka. A díj valójában a bloggertársadalom egymás iránti meg- és nagyrabecsülését fejezi ki, kellemesen emberi szabályokkal:
1. szabály: Tedd ki, hogy kitől van a díj! Kitettem.
2. szabály: Írj magadról 11 dolgot! Ezt nem teljesen értem, hiszen a szirszarjaim részben énblog, mindent leírtam már, ami érdekes, sőt valszeg egy csomó minden mást is, ami nem az, de betartom, nehogy bekerüljek valamilyen videokazettát-megnézők-és-3-napon-belül-kipusztulók körébe: szeretem a kisautókat, szeretem a nagyautókat, szeretem az összes gyerekem, szeretem a párom, szeretem a munkámat, szeretem az életem, nem szeretem a focit, nem szeretem a balhét, igyekszem nyugodt és kiegyensúlyozott lenni, igyekszem kerülni a konfliktusokat, igyekszem sokáig élni, bár dohányzom.
3. szabály: Válaszolj 11 kérdésre! Oké, lejjebb megteszem.
4. szabály: Küldd tovább a díjat 11 bloggernek! Ez is oké, legalul sorolom majd.
5. szabály: A feladónak nem küldheted vissza. Ezt egyszerű lesz betartani.
6. szabály: Tégy fel 11 kérdést az általad díjazottaknak!

Válaszaim a 11 kérdésre:

1. Örülsz? Naná, mint a állat ;)
2. Miért blogolsz? Pihentet, és kielégíti mind a grafomániámat, mind a természetes exhibicionizmusomat.
3. Jó-e? Nekem jó, Nektek is jó?
4. Gyerekek? Egyelőre 2, egy fiú, egy lány, egy kicsi, egy nagy.
5. Kedvenc színed? Földszínek, de ha bátrabb lennék, azt mondanám, military.
6. Kedvenc kajád? Huh: rakott krumpli, hamburger, olasz minden, párizsis szenya, vaníliás karika.
7. Hobbid? Itt van minden + olvasás.
8. Legkedvesebb blogbejegyzésed? Mindig más, mostanában a Volvós.
9. Legolvasottabb blogbejegyzésed? Ez a Vissza a jövőbe-témájú, mert véletlenül kikerült indexcímlapra.
10. Unod már a kérdéseket? Nem vészes...
11. És most? Kinyílott a pitypang, megírom!

Na, most jön az, ami még nem volt, passzolom a labdát tovább. Ahogy Fruzsinál sem, nálam sem a sorrend érdekes, hanem maga a lista, kb. eszembejutás-sorrendben - és hát bocs, elég egysíkú a felsorolás:

Matchbox Memories: Sam. Joe barátom portékája, naná, hogy kisautós. Joe kábé az összes hazai kisautós blogger tiszteletbeli mentora is, amúgy újságíró, aki jelen szabad kapacitásait szívesen bérbe adja.

Matchboxaddikt: pittlaren hasonló témájú unaloműzője, szintén egy igényes blog. Joe-hoz hasonlóan pittet is személyesen ismerem, bár ebben a közegben ez már szinte természetes.

Napirajz: Merényi Dani volt kollégám, egykori art director, de nem dolgoztunk együtt sokat, vagy inkább úgy mondom, sajnálom, hogy nem dolgoztunk együtt többet. Azóta bringákat épít, nem rosszul, gondolom, hallottatok róla bőven.

Napi vagányság: remélem, ismeritek ezt is, szerintem nagyon jó móka, természetesen ezt is egy volt kollégám írja, Kálmán. Vagány, vicces, trágáran edukatív, hiánypótló blog. Sose leszek ilyen vicces.

Tízdolog: ezt a blogot is egy kollégám írja (nem egyedül, hanem többek között, de ez mindegy), Oláh Szofi - szinte minden bejegyzésüket elolvasom. Szofinak mondjuk könnyű, mert amellett, hogy remek humora van, szövegíró is. Again: sose leszek ilyen vicces.

Nemcsak Anya: ez a főnököm blogja, gyűjtöm a jópontokat ;) Nem, tényleg tetszik... Wannabe, kezdő és haladó szülőknek ajánlott, de van rajta szó reklámokról is - hiába, kábé ez az életünk.

Erre varrjon gombot...: megint csak egy volt kollégám, Kovács Levi kreatív igazgató a White Rabbitnél, reklámról ír, könyvet is.

Stuff I Like: Andrew0807 barátom támblere, kvázi blog, autós-érdemes.

Car, pencil, et cetera: akár együtt a vegetáló Autóskártya bloggal, illetve a Hammer Virtuális Tuningműhelyével, akár önállóan ezt is szeretem, a személyes, gyerekkori emlékek miatt. Az utóbbi kettőn pedig jó látni, hogy milyen tehetséges emberek vannak körülöttünk.

Autóépítés: ha már a tehetségről beszéltünk...

Ritkán látható történelem: már ez előtt is szívesen nézegettem ilyen régi gyűjtéseket, itt meg főleg. Autós témában a blog néha az Autótörténelemről kölcsönöz írásokat, amit szintén olvasok.

Következnek a stafétául szolgáló kérdéseim:

  1. Hallottál-e már erről a vándordíjról? (én csak most)
  2. Továbbadod, ugye?
  3. Miért írod a blogod?
  4. Kinek írod?
  5. Hova tartasz a bloggal, vannak-e terveid vele?
  6. Meddig csinálod?
  7. Mi vehetne rá, hogy ne írd?
  8. Legkedvesebb élményed, ami a blognak köszönhető, mi volt?
  9. Ugye megígéred, hogy mától a szirszarjaim is a Kedvencek közé kerül? ;)
  10. Szereted amúgy a kisautókat? És a nagyokat?
  11. Tudod, ki vagyok?

Hát, így. Osztozzatok az örömömben, és olvassátok bátran az általam díjazott blogokat is, higgyétek el, nem bánjátok meg! Amúgy meg kommentben bátran írjátok meg, Ti miket olvastok még, de most csak magyarokat várok, illetve lehetőleg nem a Totalcar holdudvarából, azokat úgyis ismerjük és olvassuk mind! Igen, akár ilyeneket is ;) Köszi, hogy jöttetek ma is. Jó hétvégét!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr836467957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.07.06. 21:22:26

Köszönöm, hogy rám gondoltál a tovább adásnál, próbálok megfelelni. :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.07.06. 21:39:02

@SomiTomi: Köszi, igazán nincs miért ;)
@Car Mandiner: Egészségedre!
süti beállítások módosítása