Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Vén Europa

RÁJEN 2014.10.22. 08:00

Lotus_Europe_series_1_1967.jpgA csak pár darabból álló Matchbox Super GT-szegmens a gyűjteményemben soha nem lesz teljes, ez biztos, ugyanis a fantáziamodellek egyszerűsített verzióit később sem tervezem beszerezni, mert egyszerűen nem tetszenek. Azonban a való életből merített modellek közül igyekszem mind begyűjteni - és hát be kell vallanom, a Lotus Europa eme gazdaságos verziója még jobban is tetszik, mint az eredeti. A mindennek jól álló 8-dot kereke miatt, egyértelműen. Nem mondom, hogy illik hozzá, de nekem mégis így tetszik. Anno volt a típusból egy Tomica-változatom is felnyitható hátsó résszel, illetve az újabb fajta MB megvan most is, de ezt olyan jó konstrukcióban sikerült megszereznem, hogy nem volt kérdéses a beszerzése:

IMG_4977.JPGIMG_4978.JPGIMG_4979.JPGIMG_4980.JPGAz történt ugyanis, hogy Milán fiam talán a szülinapi bulijára meghívott kis vendégei valamelyikétől kapott két bliszteres Matchboxot, de valami szörnyű fantázia-munkagépeket. Nem hibáztatom a szülőket, akik szegények úgy adtak értük pénzt, hogy csakis a jó szándék vezérelte őket, sokkal inkább a Matellt, hogy az ilyen típusok csomagolására a lenyelés veszélyeire való figyelmeztetés mellé nem tesz nagy betűkkel egy "Súlyosan sérti a szépérzéket!" feliratot is. Mindenesetre ezeket magammal vittem a börzére, hogy hátha valahol sikerül valami értelmesebbre cserélni, és Tsza megszánt, így húzhattam hármat a turkálós dobozból. Ez volt az egyik. "Megérte" szerintetek is a csere? ;)

Címkék: retro matchbox

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr556698469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2014.10.22. 11:55:10

NEKED igen. 8-)))))
Amúgy tudod mi a gáz? Hogy a Super G.T. korabeli tudományos kisautószexuális egyértelműen a Matchbox gyártás csirkefarhátjának tekintette a sorozatot. A jelenben melyikünk nem lenne boldogabb, hogyha az általad is említett ipari hulladékot legalább ilyen szintű termékekre cserélnének? 8-/ Közben meg mint tudjuk változatlanul el tud sülni a kezük...

palinkasa 2014.10.22. 18:31:01

A kis vendégek szülei is olvassák e blogot,ugye?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.10.22. 18:38:44

@Sam. Joe: Csak sülne többször...
@palinkasa: Nem hinném, de ha mégis így lenne, talán leveszik, hogy próbáltam udvarias lenni velük - és persze hálás is vagyok nekik, hogy megajándékozták Milán fiamat. Simán lehet, hogy én is vettem már az ő gyerekeiknek olyan ajándékot, ami csak szerintem volt jó ;)
süti beállítások módosítása