Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

FTO

RÁJEN 2015.10.02. 08:00

mitsubishi_fto_gr_97.jpgAzért nem Carspotting 264 lett a címe ennek a posztnak, hogy egy kicsit ezzel is hangsúlyozzam, ez nem egy mezei találat. Ez egy remek találat ugyanis! A Mitsubishi FTO idehaza nem túl ismert (és hát nem akarok álszerénynek tűnni, valóban szerény vagyok, amikor azt mondom), én sem igazán ismerem - pedig nagyon sok kilométert mentem vele sok-sok évvel ezelőtt... Ez pedig úgy lehetséges, hogy ez volt az első számú kedvencem anno a Gran Turismo első részében. Az autóról itt olvashattok, ha akartok, angolul, nem túl érdekes, sőt egy tesztet is megnézhettek, gyakorlatilag egy Celica, csak három gyémánt van az orrán. Mégis valami miatt nagyon megszerettem ezt a kocsit, illetve hát a virtuális mását a játékban. Egyrészt olcsón lehetett hozzájutni, és hát mégsem egy Demio volt, ahhoz képest ment, mint az állat, ugyanakkor könnyedén az úton lehetett tartani (elsőkerekes), később pedig kiváló tuning-alapnak bizonyult. Elég sokáig megtartottam, gyakorlatilag fix helye volt a "garázsomban", persze később lett mellé (azaz inkább helyette) egy Impreza, majd egy GT-R, de értékén úgysem lehetett eladni, így maradt is... Na pont ezért nagyon megörültem, amikor egyik nap haza kellett ugranom napközben, hogy elmenjek Milán ovis fogadóórájára, és a Perc utcánál megláttam egy FTO-t parkolni. Mondtam magamnak, hogy ha visszefelé is ott áll majd, megállok és lefotózom. És mit ad isten, ott állt:

fto1s.jpgfto2s.jpgfto3s.jpgEgész jó formájú járgány ez élőben is, csak rossz oldalon van benne a kormány. A rendszám alapján nem túl régen honosíthatták, és azt kell mondjam, aki ezt megtette, jó ízléssel választott, illetve a GPX-kivitel 200 lovat sejtet a motorháztető alatt, azért az sem rossz, még ma sem... Érdekes módon a GT második részében már nem volt olyan jó az FTO, abban, ha jól emlékszem, először egy Civic, majd egy Audi A4-es volt a kedvencem, aztán persze újfent egy Imprezánál kötöttem ki, és úgy is maradtam. Ezt meg csak úgy a feeling kedvéért:

Mindenesetre innen is gratulálok a tulajnak!

Címkék: carspotting

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr307863678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter2014 2015.10.02. 08:44:04

Nem csak a kormanyt tettek rossz helyre, a hajtast is :). Jacky Chan promozott neki egyik filmjeben. Kozben ott volt as Eclipse kvazi Evo hajtaslanccal.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2015.10.02. 11:23:58

@Globetrotter2014: Ó, a játékban én nagyon is örültem neki, hogy elöl kapar ;) A hátsókerekesekkel mindig is nehezebben boldogultam, más kérdés, hogy igaziban inkább egy olyan sportkocsit szeretnék, ahol minden a helyén van. Egy MX-5-össel is beérném elsőre...

jewdi76 2015.10.02. 16:59:03

Nincs azzal a hajtással semmi baj, elől van, ahogy anno a lovak is a szekérben, biztos eleink is sík hülyék voltak mind egy szálig hogy oda fogták be.:o)
GT-ben ismertem én is meg, de nem igazán tetszettek az arányai, és az első lámpája is bárgyú kicsit, mint az újkori Maseratik. Viszont élőben nem is olyan vészes ezeken a képeken. A sziluettje alapján akár az MR2 MK1 utóda is lehetett volna.
Én a GT-t Suzuki alto works-el kezdtem, majd EK-9 civiccel folytattam. Azzal meg a tuningolás végére elvertem az összes amerikai izomautót, így nem is fejlesztettem tovább semmit. Ma már inkább csak körbeautózgatok időről időre pár "stock" kocsival és nem karrierezek. Cooper S, M3, Régi Giulia, Swift sport.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2015.10.04. 19:42:06

@jewdi76: Nekem a játékban is tetszett a formája. Ha most kezdenék GT-zni, valszeg én is az Altót választanám első autónak, már csak a mundér becsülete miatt.
süti beállítások módosítása