Erről a Hondáról szerintem most nem fogok modelltörténetet körmölni, szerintem felesleges bemutatni, mindenki ismeri. Amúgy meg ott van minden a wikipedián, tessék elolvasni az első generációra vonatkozó részt, és akkor mehetünk is tovább. Mégpedig arra az érdekességre, ami a Hot Wheels kisautójával esett meg: az történt ugyanis, hogy megjelent a kis Honda először, de - bár az elgondolás jó volt - annyi volt ár a panasz, hogy inkább átalakították. Eredetileg a karosszéria két nagy részből állt, de valahogy a gyártás során sosem sikerült rendesen megoldani az illesztéseket, főleg az első lámpák környékén, szóval miután a HW szokásos gyakorlatát követve megjelent az új kisautó ilyen-olyan prémium-sorozatok tagjaként, mainline-ban már nem ugyanaz jött ki, hanem egy javított, egyszerűsített kivitel. Ez látszik az én képeimen is:
Az azonban nem látszik, hogy a fentebb említett javítás, egyszerűsítés még azzal is járt, hogy a fém felsőrészt lecserélték műanyagra. Remélem azért, hogy ebből nem lesz trend (bár ugye a MB-nál is tapasztalható pár ilyen próbálkozás), és nem kell lelkileg és tapintásilag olyan kisautókra felkészülnünk, ahol csak a tengelyeket készítik fémből, mert az nagyon nem esne jól. Persze nincs bajom a teljesen műanyag modellekkel, de azokat nem ekkorában szeretem ;)
Egyébként nagyon pofás kis darab, de igaziban inkább a második generációs CRX tetszene, istibizi el is fogadnék egyet otthonra.
Utolsó kommentek