Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Hondabuli 2

RÁJEN 2023.06.24. 10:00

hondacivic1993sihatchback.jpg

2018 novemberében volt az első, úgyhogy most immár másodszor rendezem meg a Hondabulit, de csak itthon, egyedül. Az történt ugyanis, hogy még február végén egy Angliában dolgozó magyar gyűjtő segítségével hozzájutottam emberi áron a (még mindig) viszonylag frissnek mondható Civic-sorhoz, konkrétabban következő öt darab remek kisautóhoz

img-3025.jpg

Nem újdonság, hogy szeretem az ilyen sorozatokat, van is belőle egy pár, de ez most az aktuális kedvencem. Nemcsak a tematika miatt tetszenek ezek (volt ugye Civicem, és nagyon szerettem), hanem azért is, mert sokszor nagyon jól néz ki a grafika is a kartonokon, egymás mellé téve őket meg főleg, és ez ebben az esetben is így van. Legalábbis láttunk már ennél sokkal gyengébb próbálkozást is. Nézzük egyesével:

img-3026.jpg

Az 1990-es EF már szerepelt a blogon, még 2014-ben, amikor új volt. Mármint kicsiben. Az akkori piros szín egy fokkal jobban tetszett, de ez a szürke is teljesen rendben van, jó a felni, jó minden. Leginkább igaziban kéne, de most ez is megteszi.

img-3027.jpg

Ez tök új, ilyenem még nem volt. Mainline-ban előbb csak valami gusztustalan driftverzió jelent meg összevissza kerekekkel (és kicsit eltérő castinggal), azt nem is vettem meg, de ez teljesen jó, tetszik! Itt nem látszik, és mivel marad bontatlan, nem is fog, hogy elöl-hátul szép részletes festést kapott, a motorháztető is matt fekete, van neki tetőablaka, külső tükrök mindkét oldalt - és ami érdekes, hogy a műanyag alvázból készítettek jó kis sárfogó gumikat minden kerék mögé. Egy ilyet is bebírnék ide a ház elé 1:1-ben.

img-3028.jpg

Civic Si is volt már errefelé például, és azt kell mondjam, hogy a kevesebb több. Emez egy kicsit nekem sok, de leginkább csak a felnik miatt, az ajtóra elhelyezett "szponzormatricákkal" még simán együtt tudnék élni, a többivel meg muszáj leszek. Nem gáz amúgy, végülis a típustól nem áll távol ez a világ. Igaziban ehelyett egy négyajtós Vti-t választanék inkább.

img-3029.jpg

2018-ban mutattam ezt a Type R-t, csak az (is) egy jóval visszafogottabb változat volt, ez ebben a sárgában egy jóval harsányabb jelenség, de az összhatás szerintem nem rossz, bár itt is valószínűleg más felnit választottam volna, ez a virágszirmos minta nekem annyira nem a kedvencem. Igaziban ez is jöhetne, de nincs a TOP3-ban. Jó pont ez esetben is, hogy minden részletet szépen kipingáltak.

img-3030.jpg

Egy 2019-es posztban debütált nálam a fent látható másik Type R, akkor pirosban, most meg ebben a fehér-kék-sárga versenyzős stílusban, és igazság szerint nem is tudom, melyik tetszik jobban. Mondjuk mindegy is, mert az előző már nincs meg, ez meg megvan, szóval akkor legyen ez ;) Kicsit sajnálom, hogy a sorozatból kimaradt a békalámpás, mondjuk a 2016-os helyett lehetett volna az valami menő dekorációval, de talán majd legközelebb. Ezt egyébként igaziban is nagyon szeretem, ha egy ilyen lehetne a családi autónk, teljesen elégedett lennék az életemmel ;) Az igazat megvallva nem fenyeget a veszély, hogy mostanában egy ennyire új autó gazdája legyek, de nem titok, hogy tervben van a Verso lecserélése, és a Civic elég esélyes pályázó az utód pozíciójára...

Címkék: honda hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr9618055000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2023.06.27. 13:14:13

@Sam. Joe: Hát nekem inkább az első kettő, ami nagyon bejön, de egyben olyan szép ez a szett ;)
süti beállítások módosítása