Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Gyorsan: Super Trofeo

RÁJEN 2017.02.18. 10:00

2q-2.jpgMost belefogok egy olyan kis sorozatba itt a blogon, amelynek keretében gyors autókat mutatok be kicsiben. Mindenfélét. Mivel előre szoktam megírni a posztokat, és van, hogy jó pár hétre, akár hónapra is megvannak bekészítve, néha észreveszem, hogy bizonyos írások jobban összefügghetnek másokkal, így ilyenkor nekiállok egy kicsit variálni a sorrenden, hogy kijöjjön valami értelmesebb ív. Átnézve az év elejieket most azonban pont nem is kellett semmit csinálnom, mert egyszerűen így jött ki a lépés, olyan sportkocsikat sikerült összeszedegetnem épp, amelyek együtt kiadnak egy kis tematikus időszakot. Kezdem ezzel a Lamborghini Huracánnal, amely egyébként létezik mezei kivitelben, csak épp nekem az nincs meg, ezt viszont bezsákoltam:

img_6517.JPG

img_6518.JPG

img_6519.JPG

img_6520.JPG

img_6521.JPG

img_6522.JPG

Már mikor megvettem, kapható volt belőle a második szín, de maradtam ennél, talán mert ez volt az első. Kevés dolgot festettek ki rajta, de azt jól. A szürke színhez a legmegfelelőbb, szintén szürke felnik járnak, a szárny mérete pedig csak egy egész picit lett eltúlozva az igazihoz képest. Mondjuk azért nem nehéz elképzelni, hogy az ebben a versenysorozatban futó autóknak nagy szükségük van az efféle plusz leszorítóerőre, és minden tiszteletem a kisautó tervezőié, hogy nem estek blőd túlzásba, ahol lehetett, próbálták, és sikerült is tartani az életszerűséget. Oké, a diffúzoroknál talán már egy kicsit elgurult a gyógyszer, de azt mondom, ha szigorúan csak kisautóként tekintünk rá - és végül is mi másként is tekinthetnénk rá, hiszen senki nem modellnek szánta - nincs vele semmi baj, ez így tökéletes, és kész.

Címkék: hot wheels

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr10012009268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása