Most akkor itt a Neunelferről lesz szó. De nem sok, a részletes történelmi áttekintést skippelem, a nem részletest is, csak pár szót e témában: a 911-es 1998-ig léghűtéses volt, ami utána jött, az már részben szentségtörés, de azért nem az első a világban, elég ha csak szétnézünk a Subaru háza táján...
Az 1999-es Car of the Century szavazáson az ötödik helyen végzett a Ford T-modell, a Mini, a Citroen DS és a Bogár után. Személy szerint nekem az 1989-ig gyártott szériák tetszettek igazán, de elsősorban a korai hetvenes évek 911-esei. Ilyeneket szerencsére nem csak látni, hanem vezetni is volt szerencsém, ugyanis számos Bogár-találkozón megjelennek, és az ismeretségemben is van egy-kettő példány. A Bogaras tunerek nagy előszeretettel merítenek nem csak ihletet, de sok esetben konkrét alkatrészeket a 911-esből, ülést, felnit, lámpát, komplett motort, ezeket ugyanis viszonylag kis ráfordítással (nem anyagi) át lehet ültetni. Kérdés, hogy érdemes-e...
Megfogadva az indexes fórumon és az itt kapott fotótechnikai jótanácsokat, megint alkottam. Az eredmény szerintem vállalható lett. A legnagyobb a Matchbox SuperKings K-70, a közepes egy Bburago (ez az első Bburago autóm, az Auchan akciós dobozokba szórt egy csomó ilyet valami 400 forintért, csak mondom), a legkisebb egy Welly. Még egy(-két) SIKU nem ártana, de talán majd idővel...
Nézegessünk hát kis Porsche rendőrautókat!
Nézegessünk igazi rendőrautókat!
Nézegessünk igazi magyar rendőröket!
Utolsó kommentek