Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Fotósarok 3 + "Előttem az utódom" (C)

RÁJEN 2009.05.28. 10:01

Kissé szétszórt vagyok, a tegnapi körben az alábbi párost is meg szerettem volna mutatni, hiszen miattuk eladó a maradék Majorette-csomag:

Jaja, a hiányzó láncszem, Majorette Subaru Impreza WRC (érdekes, a Norev aljára is ez van írva, pedig az valszeg inkább WRX) az autentikus arany magnéziumfelnikkel, és a párja, a Lancer Evo. Szépen festett, igényesen kidolgozott modell mindkettő, de most róluk ennyit, ígértem, hogy lesz egy Imprezás poszt, majd abban egy kicsit részletesebben írok...

Na, más.

Sam.Joe előttem az utódom posztjai miatt kedvet kaptam egy hasonló íráshoz. Csak nálam azért lényegesen rövidebb a lista, az a baj. Azért találtam párat, igaz, csak a fele Matchbox, a másik fele Siku. No nézzük azért!

Pont a minap került terítékre az imént linkelt Memories-on a G Merci. És amikor ezt írom, jut eszembe, hogy alig van Merci a gyűjteményemben. MB G-ből kettővel rendelkezem, "természetesen" az egyik rendőr, a másik pedig szanitéc. A kettő között van vagy 20 év, de pont mint az igazinál, itt sem változott szinte semmi. Az újabbik a 2007-es Stars of Cars sorozatból való, új terepes kerekekkel, szép német Polizei-festéssel - amúgy semmi extra. A régebbi azonban egy viszonylag nehezen fellelhető darab, a Commando Strike Team talán legritkább tagja, láttam már 30 fontért is. Az enyém 800 Ft volt ;)

Két másik MB Merci alább, mindkettő rendőr. 1979-es a régebbi, angol gyártmány és a kor sajnos erősen meg is látszik rajta, főleg a kerekein, látszik, hogy inkább játszottak vele, mint óvták - ami valahol természetes is egy Matchboxnál. Old school sziréna és villogó, nyitható oldalajtók, igazi kordokumentum. A másik, az E430-as kombi 2003-as és Németország egyik Sztárja, modernebb festéssel, modernebb villogókkal, modernebb mindennel. Ebből a típusból egyébiránt négy fajtával rendelkezem (három rendőr, egy mentő), ez speciel pont nem rugózik közülük...

Festésében akár a fenti E430-ashoz is párosíthattam volna az alábbi ezüst Porschét, és nem a régi (de nekem ropogós friss) fehérhez. De így is nagyon helyesek együtt szerintem, az újabb hozza a Cobra 11-érzést, a régebbi pedig egyszerűen csak szép, pedig az idő nem hagyta érintetlenül, az élkopások markánsan jelen vannak. Itt meg kell jegyeznem egyébként, mély főhajtással adózom a Siku minőség iránt elkötelezettségének, példás, amit csinálnak, főleg (az általam egyébként nagyjából ignorált) munkagépek terén - egyszerűbben fogalmazva beszarás, miket művelnek... A régebbi Porsche részletes ismertetést kihagyom, az ifjú Bog Zoo kolléga elvégezte már ezt helyettem ;) (Ja, és szépen illik a korábban már megmutatott rendőr Porschés sorba.)


Siku Mercikkel fejezem be a mai adagot, mindkettő rendőrségi furgon, szépek, jók, a fent ajnározott Siku-minőség jellemző képviselői, bár mindkettő alja műanyag. Így, hogy az igaziak viszonylag nagy járgányok, a Siku ezeket szemmel láthatóan kisebb méretarányban készítette a személyautóihoz képest, így viszont szinte pont passzolnak a Matchboxokhoz :D Az újabbik, a Sprinter valamiféle kimondatlan hiperreális szériához sorolható, hiszen nem szenved például a Matchboxra gyakran jellemző 'túlzott méretű kerekek' betegségtől, bár a szélessége még így is minimum kétszerese a valódinak, de szvsz nagyon jól eltalált az összhatás. A régi furgoné is, csak az másért: az nekem ránézésre inkább egy szép régi játék, mint egy modell. A vateráról lőttem szintén 800 Ft-ért, szerintem nagyon jó vásár volt...

Jók legyetek!

Címkék: matchbox police vatera majorette ambulance siku

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr821148401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.06.02. 21:04:14

Csak én látom úgy, hogy az EVO hátsó szárnya egy Pug WRC-re való?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.03. 09:51:56

Az kizárt dolog , mert nem tudom.

Ikarus256 2009.06.03. 14:29:47

Állat ez a videó, főleg a vége!:-D

A zöld Merci busz nekem is meg van. :-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.04. 13:08:51

@Ikarus256: Megvan és nem posztoltál róla? Ejnye... :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.06.04. 14:13:51

Ez a Commandos izé ennyit ér? Woww.

Ikarus256 2009.06.12. 20:00:56

@RÁJEN: A Matchbox-okra is alig volt időm eddig, nemhogy a Sikukra. Vasárnap viszont hazatérek megint, és talán időm is lesz géphez ülni. Pár posthoz már kész vannak a fotók, csak írni kéne.
süti beállítások módosítása