Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Rolls Boys

RÁJEN 2009.07.27. 11:10

Sam. Joe mester már jól kivesézte az Ezüst Árnyékokat, így ezekről kevesebbet koptatom a billentyűzetet, és szokás szerint akkor egy összevont, szubjektív bemutató következik, leginkább pittlaren kolléga hsz-ának, valamint az alábbi carspotting egyik szereplőjének hatására, de aránylag röviden, viszont sok képpel: összesen négy darab MB Rolls-Royce-szal rendelkezem, és ez valószínűleg így is marad már. Jó, ha szembejön velem egy szép és olcsó MB-69-es, arra azért nem fogok nemet mondani... A Totalcaros tesztet azért én sem hagyhatom ki, bár már Joe is linkelte.

Gyerekkoromban volt egy bordó Árnyékom (MB-39), ezt ezüstben sikerült pótolnom egy Ablonos börzén (ráadásul csere útján, ami azért jól esett) nem olyan régen. Ezt a modellt egyébként itthon is gyártották, láttam is már itt-ott, szokás szerint nem egy nagy eresztés. Mármint a magyar.

Később volt egy vajszínű Ezüst Felhőm (~1986). 11 éves voltam ez utóbbi beszerzésekor, de a meglehetősen hiányos emlékeim között világítótoronyként ragyog a nap, amikor a szülinapomra kaptam egy kis készpénzt, hogy most már nagyfiú vagyok, ha szeretném, vegyek magamnak valamit, amire vágyom. A Gyarmat utcából elsétáltam az Erzsébet királyné és a Mexikói út sarkán (akkor még) álló Triálba (másfél zuglói kilométer az útvonaltervező szerint, akkor valahogy sokkal többnek tűnt) és jól megvettem. Aztán felnőtt fejjel újra, immár a vateráról, szerencsére igen kedvező, 500 forintos áron. Majd nemrég a Pecsa bolhán a kezembe került egy angol gyártású ezüst példány is, ugyanezen az áron. Amikor volt még doboza, azon a James Bond-os kép is szerepelt, ugyanis egy ugyanilyen ezüst példány volt látható az 1985-ös Halálvágta című 007-es filmben a rendkívül ronda Grace Jones, a rendkívül gonosz Christopher Walken, no és persze a már idősödő Roger Moore mellett. Mindkét Matchbox szinte hibátlan, az ezüstön van talán egy-két pontkopás. 1958-ban, tehát igen régen a MB már megmintázta ezt a modellt, gondolom, ebből egy szép állapotú ma már csak horror-áron szerezhető be, de nekem a fent vázolt érzelmi szál sokkal többet jelent ;)

Az utolsó a MB kínálatában 1986-ban megjelenő Ezüst Szellem (vagy Ezüst Lélek, ahogy tetszik). Az én példányom bordó, tehát legalább 1990-es. Az Árnyékhoz hasonlóan ennek is nyithatók az első ajtajai, de a hűtőrács-megoldása nekem valahogy nem túl szimpatikus. És ez is, illetve az Árnyék is lehetett volna egy kicsit nagyobb. Jó, tudom, doboz, stb., de nem ma fogok a MB méretarány-ámokfutásának szapulásáról leszokni :) Ha jól emlékszem, ezt is a vateráról lőttem. Létezik belőle SuperKings-változat is.

Na, elérkeztünk a vieókhoz. Gondolkoztam, mit tegyek be, ami témába vág, egy újabb Top Gear-tesztet nem akartam, ezért a Nincs kettő négy nélkül című filmből következik három kis részlet, ugyanis a poszt gerincét adó Felhő aránylag sokat szerepel ebben a filmben. Persze az ominózus jelenetek közül egyet sem találtam meg, de azért van bizonyíték :)

Címkék: matchbox bond

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr931270659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2009.07.27. 16:10:09

Spirit inkább lelket, mint szellemet jelent.
Bár kit hogyan tanítottak :)

Kicsi koromban volt egy ilyen bordó Spiritem, de nem tudom hová tűnt. Azóta sikerült szereznem egy aranyszínűt, de az sajnos elég ramaty állapotban van.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.07.27. 17:59:03

@Tommi: Jaja, úgy sem rossz, kiegészítettem a posztot. A gyerekkori eltűnt Matchboxok felemlegetése nálam lassan már rángógörcsöt eredményez, most már lassan tényleg kénytelen leszek egy bányászlámpával lehatolni a nővéremék pincéjébe...
süti beállítások módosítása