Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Tombolás

RÁJEN 2009.08.25. 08:43

Továbbra is az érdekességekről, de a Batmobile után vissza a való világba: következik egy Dodge Rampage a Hot Wheels-től.

Az igazit mindössze két évig gyártották, 1982-től. Az 1983-as Dodge Charger orra mögé építettek egy kisteherautót, az El Camino mintájára. A két éves pályafutás alapján nem jött be a számításuk, talán az ebben a szegmensben teljesen egyedülálló elsőkerék-meghajtás miatt.

Soros négyhengeressel árulták, a 2.2-es felirat is erre utal – nem tudom, miért voltak erre annyira büszkék, talán az olajválság után ez jó pont lehetett. Eleinte négysebességes kézi, illetve háromsebességes automata váltóval forgalmazták, de 1983-tól elérhető volt ötös kézivel is, ami azért komoly előrelépést jelentett a (ki)használhatóság terén. 520 kilós terhelhetősége elsősorban a Golf platós verziójával (hoppá) és a Subaru Brat-tel sorolta egy mezőnybe. A motor gyengesége miatt egyszerűen nem volt egy lapon említhető az El Caminóval, viszont olcsó és olcsón üzemben tartható autó volt, így elment belőle pár. Létezett egy Shelby Rampage is, amiből mindössze 218 darabot készítettek, de a marketing bénasága és (így) az érdeklődés hiánya miatt ez a projekt befuccsolt. 2006-ban újragondolták a Rampage-t, és elkészült egy pofás új koncepció, de ha jól tudom, ebből sem lett semmi végül.

Kicsiben a Hot Wheels formázta meg, nem is rosszul. Real Riders, azaz gumikerekes kivitelben készítették, kétféle felnivel, fehérrel és szürkével, nekem ez utóbbiból jutott. Az alja fém, de ez 1984-ben még természetes volt. Az autó itt-ott kopott egy kicsit, de nem vészes, játszottak vele, istenem, a nem egész egy dolláros ár bőven kárpótol. És tetszik a festése is.

Az okosság a platón található, ugyanis ráapplikáltak egy háromkerekű strandmotort, nagyvonalúan hívhatjuk trike-nak is akár. Lepattintani nem lehet, de letörni biztos könnyű, mert az ebay-en fellelhető példányok nagy részéről ez bizony hiányzik. A fellelhető példányok száma egyébként többnyire 0 és 3 között mozog, Dél-Texasban ennek ellenére nem tartják többre a kis járgányt 6 dollárnál. Jó, bliszterben ez felkúszik 20-ig, a ’86-os mexikói kiadás pedig új állapotában 250 dolcsi. Hm. A beltérben szépek az ülések, de a műszerfal és a telekormány erősen rontja az összképet. Végső ítélet: tetszik, és nem csak azért, mert a valódihoz hasonlóan aránylag ritka modell, hanem mert vagány kisgép, jól illik az El Caminók és a Holden pickup-ok közé...

Hogy spóroljak a szállításon, még mellécsaptam ugyanettől az eladótól egy MB Fordot is, ez sem tökéletes állapotú, de nekem teljesen megfelel, főleg, hogy eddig hiányzott a gyűjteményemből, illetve hogy ez is csak 90 cent volt - de erről majd később...

Redneck Rampage videó a végére: 

Szép napot!

Címkék: hot wheels

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr841336556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.08.25. 11:39:14

Speciel nekem bejön, az eredeti és a HW verzió is.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.08.25. 14:03:09

Csatlakoznék az előttem szólóhoz. Nekem is bejön. Bár én nem vagyok mérvadó, mert egy amerikai gyártmányú, kétliteres sornégyes motorú autót szeretnék majd birtokolni, ha amerikai lakos leszek.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.25. 14:15:40

@pman: Nekem is tetszik, ahogy írtam is, ezért lett belőle poszt ;)
@Sam. Joe: Joe, tipikus amerikaiként egy Camryra kéne vágyakoznod :P

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.08.25. 14:57:59

@RÁJEN: Abból is a Hybridre, bár az már 2,4-es XD Én mindenképpen egy kisebb dádzsot javasolnék, Al Bundy ajánlásával:)

Bog Zoo (törölt) 2009.08.25. 16:42:58

Nekem nagyon bejön. Rugózik amúgy? Nekem az eleje egy Opel Manta-ra hasonlít, talán azért, mert volt is egy nekünk :-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.25. 16:48:04

@Bog Zoo: Nem, nem rugózik, de a Mantát egy kicsit én is belelátom...
@pman: Vagy valami régi használt Imprezát, abból nagy baj nem lehet...

Bog Zoo (törölt) 2009.08.25. 21:52:46

@RÁJEN: Talán a Hot Wheels Omni 024 (talán ez az) hasonlít a legjobban a Mantára, a CC (Combi Coupe) kivitelére.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.08.25. 22:18:49

Hahh... Camry... Mondom AMERIKAI autó! Szóval PT Cruiser. 8-) Iszonyatosan oda vagyok a 30-as évek stílusért. De ez még változhat, mert belülről még nem volt hozzá szerencsém, viszont képekről az új - azt hiszem 2007 óta van benne az a fajta - műszerfal olyan csúnyának tűnik, mint egy Saratov hűtőgép.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.26. 09:18:56

@Bog Zoo: Eddig nem is tudtam, hogy a HW az Omnit is megcsinálta. Bezony, nagyon hasonlít.
@Sam. Joe: Különösen a hajókormánya tetszik a PT-nek ;)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.08.26. 17:08:59

A kormány és a műszerek teljesen rendben vannak, a középkonzol ijesztően rút. Elemeztük ma Porschéval. Hát, látni akarom még élőben, de nagyon elment a kedvem.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.26. 18:45:22

@Sam. Joe: Egy cabriót azért elnézegetnék a nem is létező garázsomban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.08.31. 18:28:32

Most nézem az eredeti autóról készült képen, hogy a háttérben álmaim autója pakolja el éppen a tetejét. Az bizony egy 1957-es Chevy Bel-Air Convertible.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.31. 20:48:45

@Sam. Joe: Az olyan öreges nekem, Mr. Fresh Prince. Valahogy az 1960 előttiek közül szinte csak Európában találok olyat, ami tetszik. Szinte, hogy legyen kiskapum.
süti beállítások módosítása