Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Szakadtka

RÁJEN 2009.08.28. 12:45

Már az előző poszt sárga színű szereplőjénél el akartam ezt lőni, de inkább külön számolok be az utóbbi időkben érkezett nem annyira mint állapotú jövevényekről. E poszt részben a Kiegészülések sorba illeszkedik, azaz most mellőzöm a típusismertetőket, csak beszórók pár képet, minimális szöveggel. Bár nem célom, hogy a gyűjteményemet kopott állapotú darabokkal duzzasszam, de sajnos gyakran egyszerűen nem találok egy-egy kiszemelt típusból szép állapotút, vagy ha igen, az vagy nagyon drága, vagy valami más miatt nem csaphatok le rá. Fillernek viszont nem szívesen nevezném őket, mert ezekből a későbbiekben sem tervezem a hibátlan darabok összeszedését, maradnak már ezek...

  • Chevy Pro Stocker 7UP: végre-végre, ez a darab nagyon hiányzott a gyűjteményemből, így a Pro Stocker mezőny szinte már teljes (ha nem számítjuk a már perverz szőrszálhasogatással egyenlő minimális különbségeket, illetve a piros alvázzal rendelkező változatot).
  • Holden Ruff Trek kék festéssel. Hm. Amíg meg nem láttam a neten, nem is tudtam róla. A sárgáról igen, az továbbra is hiányzik, Sam.Joe meg nem adja az övét, de majd egyszer talán meglesz az is...
  • Majorette VW Golf II. A mintázata elég béna, az állapota sem túl rózsás, eredetileg át akartam festeni, most éppen nem annyira, de idővel talán meg(illetve vissza)gondolom magam. Vonóhorog és nyitható csomagtartó a két extra, amivel a franciák megörvendeztettek.
  • Hot Wheels Nissan 200 SX az utolsó szereplő ma. Itt az igaziról egy kép. Ez is egy pettyet megviselt állapotú, de korántsem szakadt, így egy kicsit ki is lóg a sorból. De külön posztot nem akartam neki szentelni, Nissanokról volt már szó eleget. Szerkezetileg ez is teljesen ép, és ha nagyon nekifeszülnék, jobban is kinyithatnám az elejét, de inkább nem kockáztatok. A tetején jobboldalt hátul még egy öntési hibát is magáénak tudhat a kisgép, de ettől függetlenül valahogy nekem nagyon bejön. Szeretem, ha egy autónak autóformája van. 1982-es, ha minden igaz. Az aljára mondjuk 1981 van írva, de ilyet láttunk már. Nem volt belőle túl sok variáció.

Tehát a képek:

Még mindig szép napot!

Címkék: volkswagen matchbox majorette hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr41344000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.08.28. 13:42:34

Az a kék Ruff Trek nagyon állatul néz ki. Én sem láttam még ilyen festéssel, szerintem nagy mák, hogy rátaláltál, grat.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.28. 13:45:00

@pman: Hát igen, én is így gondolom, mázli volt.
süti beállítások módosítása