Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Baltával adott reggelit a láncfűrésznek

RÁJEN 2010.03.17. 10:00

Kicsit off leszek: mint tudjuk, szörnyű tragédia történt megint, most Tényőn. A hideg kiráz tőle. Apuka megzakkant (nem mellesleg előtte sem volt százas, nem is értem, az ilyeneket miért nem tartják láncon, de ez másik téma), és egy baltával megölte a két gyerekét és a feleségét. De amitől sokkal jobban kiráz a hideg, az az, ahogyan ezt a médiában tálalják. Nyersen, véresen, mint egy jó steaket. Mind az RTL-en, mind a TV2-n reggel, 12-es karika mellett, arcunkba. És itt jön a szemforgató demagógia, mert néha az is kell: most komolyan, ezt kell csinálni? Igen, persze, Amerikából jön ez is, mint minden szar, de valahogy úgy érzem, hogy ott valahogy jobban vigyáznak arra, hogy a gyerek oviba vagy isibe menet előtt nem azt nézze a tévében, ahogy tehetségtelen műsorvezetők bociszemekkel csodálkoznak a szörnyűségeken, miközben hangosan csámcsognak rajtuk.

Na meg a másik

Az egyik adón azt mondják, előbb a feleségét, aztán a két gyereket. A másikon pont fordítva. Mondhatnánk erre: Nem mindegy? A tényen nem változtat. Hát ja, a tényen nem. Csakhogy pont a tényt közlik rosszul. Ennyi erővel azt is mondhatnák, hogy az ötéves gyerek volt a gyilkos. Mert a tényen nem változtat. Mi az istenért nem lehet normálisan elolvasni és értelmezni a rendőrség közleményét? Vagy az MTI-ét?

Ráadásul

A helyszínre odarángattak valami fogalmatlan győri pszichomókust, akit arról kérdezett a kiküldött szerencsétlen riporternő (vagy inkább csak valami ismerőse, mert a riporternő valszeg elaludt, vagy nem volt kedve a halál faszára utazni hajnalok hajnalán), hogy nem volt-e fenyegető jel az, hogy az apuka túláradó szeretettel reggelit készített a gyerekeknek? WTF????? Itt a kezembe vettem a távirányítót.

Végül

Az okos orvosember a kérdésre ezt tudta válaszolni: szeretném őszinte együttérzésemet kívánni a családnak... Itt kikapcsoltam a tévét.

UPDATE: comment:com

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr791846304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.17. 11:27:27

Túláradó szeretettel reggelit készített, ez jó.
Az ilyesmiből csakis baj lehet.
Szerintem valami történt ott reggeli készítés alatt, amit már soha nem tudunk meg. Valószínűleg valaki valamit mondott neki, amitől bekattant.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.17. 11:37:13

@PeterBlau: Például azt, hogy "Drágám, mi ez a túláradó szeretet, hogy reggelit csinálsz nekünk?"

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.03.17. 13:33:11

Akkor már érted, hogy miért vagyok inkább munkanélküli, mintsem elmegyek bulvárújságot írni.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.17. 13:40:12

@Sam. Joe: Persze, teljesen. Mondjuk az író oldaláról nem ismerem, hogy megy ez, alapvetően szerkesztői felelősségnek tartom azt, amiről a fentikben morogtam, a bulvár lightos részét pedig szerintem kifejezetten élvezném írni: Győziről, Tünciről, Nagy Ő Anikóról :)

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.17. 14:02:13

Nem tudom mi történhetett, de ez az ürge állítólag egy problémás ember volt, depressziós volt, pszichiáterhez járt. Mi van ha a nő úgy gondolta, hogy ez a szép nyugis reggel alkalmas arra, hogy közölje vele, el akar válni... Erre ez meg bekattant. Valami oka csak van annak, ha valaki ilyet tesz.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.17. 14:05:47

@PeterBlau: Valami biztos. Nem ismerem (én sem) az ember hátterét, de ha tényleg beteg volt, még talán ennyi sem kellett hozzá, elég volt egy sóhaj, egy szellő... :(

Andeee 2010.03.17. 15:23:25

Nekem ez a sztori akkor nagyon "The fourth kind"-os.
Túláradó szeretettel reggelit készít,aztán kaszabol.
És soha-soha-soha nem fog kiderülni miért.
Nincs gyanusított,mehet az akta az irattárba.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.17. 15:26:39

@Andeee: Szerintem pedig egyszerűbb a képlet, annyi, amennyi a hírekben is van: apa beteg volt, család így járt. Szörnyű, de ez nem az első ilyen eset, lesz is még. Majd Téged is figyellek, ha túláradó szeretettel csinálod a reggelit ;)

Tucsok84 2010.03.17. 16:00:10

@PeterBlau:
semmilyen ok sincs arra, hogy az ember ilyet csináljon.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.03.17. 18:24:00

@RÁJEN: Minél véresebben, annál jobb. 8-( Az úgynevezett celebekről írást meg te sem gondolod komolyan.

solomon 2010.03.17. 19:50:01

Én dolgoztam pár éve Győrben, megboldogult főnököm is skizofrén volt.
Sikeres cég, de szar magánélet, eltűnt pár napra, majd megtalálták, vonatsínek mellett, nem vállalható fizikai állapotban:(

Sajnos én az esti "híradó" elé leültem, gondoltam ez jó lesz egy kávé erejéig. Erre kezdik ugye ezzel, véres láncfűrész bevágva...szabályszerűen elszédültem. Sztem a szerkesztők még poénkodtak is, miközben összerakták a cuccot. Rutin.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.17. 21:45:46

@Sam. Joe: Persze, hogy nem.
@basmodeus: Üdv. A rutinról jut eszembe: fogyasztom egyébként a horrorfilmeket, ha visszalapzol, láthatod, írtam is párról, de hiába, ezekre azok sem edzenek meg.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.03.18. 12:13:07

@RÁJEN: Ez most hülyén jött ki, azt akartam kifejezni, hogy tudom, hogy nem gondolod komolyan.
süti beállítások módosítása