Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Animalspotting

RÁJEN 2010.03.31. 03:31

Poszt a családnak. Merthogy nagyjából 20 év után a rossz időt ígérő hétvégén ismét eljutottam a veszprémi állatkertbe. Eljutottunk, na...

Az a rész, amit ismertem, nem sokat változott, de hozzácsaptak még egy óriási területet is Szavanna néven, ami nagyon bejött. Viszont el kell mondanom, hogy fényképezőgépet okosan nem vittem, így csak telefonos fotók készültek, amit nagyon sajnálok, de végül is nem lettek annyira rosszak, mint számítottam. Tovább után a képeskönyv.

Először is vásároltunk némi állatcsemegét, amivel a növényevők egy jó részét lehetett kényeztetni, ezúton is köszönik. Például ez a póni:

A rózsaszín flamingók nem nagyon törődtek velünk:

A prérikutyák annál inkább, az egyik még a telefonomra is rárabolt...

Az oroszlánokhoz (is) beköszöntött a tavasz, és szemlátomást nem az óra-átállítás volt a legnagyobb gondjuk. Kicsivel később összebalhéztak - pont, mint az emberek :)

A többi nagymacska nem volt ennyire aktív, csak jöttek, mentek, ültek:

Sasszemet néztünk:

A majmok gyűjtögető életmódot folytatnak:

Kislányom megkérdezte, miért hívjuk puputevének a tevét? Hát mondom, mert púpja van. "Apa, azt tudom, de miért teve???" A kérdésből lejött, hogy ugyan ne nézzem már hülyének, persze, hogy a púpok miatt, másrészt pedig fogalmam sincs. Miért, az oroszlán miért oroszlán?

A Szavanna, igazi orrszarvúval a távolban - az istennek nem volt hajlandó közelebb jönni. Ami azért is zavart nagyon, mert az első képen még ott kolbászol a túloldalon pár centire a látogatóktól. Mire szép lassan átértünk - azért közbeiktatva egy némileg életveszélyes kecskesimogatást - elmenekült a gyáva állatja. Amúgy ez a rész nekem azt a képet juttatta eszembe, amikor Dr. Grant először találkozik a dínókkal a Jurassic Park első részében, leszámítva a kerítést.

Az új majomház kifutója szolgálaton kívüli tekikatonákkal - a csimpánzok bent aludtak, így nem voltak valami látványosak.

Egy zebra (akit ad hoc elneveztünk Csíkosnak, rendkívül kreatívan, főleg a Pata-csata című film után) a sok közül, gnu-háttérrel:

Nagy élmény volt, kellemes volt az idő, nem volt tömeg, tudom ajánlani!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr181877919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.31. 09:02:23

Egész jó fotókat csinál a telefonod ha van elég fény.

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2010.03.31. 09:15:21

Én is tervezek egy látogatást.Csak én a Pestibe.:)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.31. 09:23:46

@PeterBlau: Aha, én is erre jutottam. Annak az árán, hogy vagy 5 csodás carspotting ment a levesbe, mert este készültek a képek. Pedig.
@Andrew0807: Azt nagyon szeretem, csak hétvégén olyan embertömegek zsúfolódnak be, hogy elkap az iszony.

Andeee 2010.03.31. 16:31:01

hát nekem az oroszlános a kedvencem ;)

PMGabi 2010.03.31. 18:43:26

Nagyon nagy mákod volt! Én kb.5x voltam, az elmúlt 5 évben és az oroszlánokat egyszer nem láttam punnadni sem hát még így... :)))

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.31. 18:46:20

@Andeee: Naná.
@PMGabi: Mák XD Ezer éve a bécsiben a zsiráfok akcióztak az orrom előtt. Na ott van méret rendesen ;)

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.03.31. 21:04:25

Én már jó régen voltam ott, akkor még az átépítések elején jártak, esett is, alig volt kint pár lakó :-(
süti beállítások módosítása