Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Ridge New York és Intercom City

RÁJEN 2010.05.11. 05:11

Ahogyan az Abarthok esetében, itt is meg kell ígérjem, egy darabig nem lesz újabb poszt LTD-témában. Bár igen sok változat készült e kedvelt típusból, a lista nagy szerencsémre véges. Jó, a végét még nem látom, de jó úton haladok. Két darabot mutatok most, egyik sem mindennapi. A Ridge New York feliratú rendőrautó azért, mert aránylag ritka, a másik pedig azért, mert amellett, hogy ritka, speckó is.

Ez előbbiről nincs túl sok mondanivalóm, maximum annyi, hogy eredeti, bontatlan csomagolásában érkezett, amitől haladéktalanul megszabadítottam. Ha minden jól megy, lesz belőle egy másodpéldányom, az majd talán megmarad NRFB-nek, ha nem, akkor eladom annak, aki szépen kér.

Az alábbi, a fekete műanyag részeknek köszönhetően némileg morcosabb ábrázatú változat különlegességét az adja, hogy a Matchbox Intercom City készletből való.

Mitől Intercom City? Hát attól, hogy kvázi interaktív playset, mert amikor a pályán a különböző járművek áthaladnak bizonyos pontokon, a pálya felismeri, hogy milyen autó ment át, és a releváns hang- és fényjelzéseket adja ki. Ezért található az ebbe a készletbe (jobban mondva ezekbe a készletekbe) való autók alján egy kis okosság, amiről beazonosíthatók a rendszer számára. Mintegy vonalkód.

A zárójeles kiegészítés azért fontos, mert több ilyen szett is volt, 1993-ban és 94-ben külön lehetett venni építkezésest, repterest, közszolgálatost és versenyest, illetve hát rendőrös-mentős-tűzoltóst. Ez utóbbiból való az LTD. (1993-ban egyébként az ilyen készletekhez adott speckó autókat mezei alvázzal is kiadták, így azok csak festésükben tértek el társaiktól.)

Sajnos egyelőre csak nagyon kis fotókat találtam a készletekről, de ha egyszer valahol lelek nagyobbat, nagyobbakat, frissítek.

Azért a lényeg látszik.

A szóban forgó LTD-ről azonban már nekem volt szerencsém kattintgatni:

Tetszik nagyon, de a készlet híján csak a design miatt. Jó lenne még beszerezni két másik autót is ezek közül, mert azok is igen jól sikerültek (alább nem saját képek):

Tulajdonképpen ennyi volt ez, LTD-téma egy időre lezárva, szólok, ha van fejlemény...

Címkék: matchbox police

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr551979645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dancergee (törölt) 2010.05.11. 13:50:50

Na végre ez is megérkezett. :)
Mondjuk örömmel látom hogy ez nem az a darab aminek (ha jól emlékszem) az alváznál középtájt volt egy leverődés. A kis kínai jó begyüjtögetett ezekből, láttam ezután feltett 6db-ot fixáron, amit (miután írtam Banaurnak hogy ezt kereste) Ati73 megvette mind, aztán pedig újabb db-okat rakott fel az eladó, amiket Cedak vett meg mind...
Szóval lesz itt Intercom LTD eladó biztos :D
Kiváncsi lennék mit gondolt az eladó...minek a magyaroknak ennyi ebből :D

Nekem a GE Merci kellene.
Egyébként a múltkor mintha pont abból láttam volna eladó szettet, amit keresel...

Tommi 2010.05.11. 14:02:19

Nekem egy LTD taxi kéne már nagyon. Az sem baj, ha kicsit leélt.
Ez a típus:
areh.de/HTML/Vers1865.html

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.05.11. 20:04:51

Hohó szép fogás! Télleg' zord ez az Intercom-os LTD :-) Nagyon bejön az a Flareside / Dodge Dakota szerű pick up is! Gondolom, nem 2 fillér....

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.05.12. 16:27:05

@dancergee: Aha, láttam, én is elgondolkodtam, hogy kéne még, de aztán rájöttem, hogy inkább meghagyom másnak az örömöt.
@Tommi: Néha akad ilyen a vaterán. Nekem is bejön.
@pittlaren: Köszi :) A másik kettő is meglesz hamar, ha minden jól megy, de még nem akarom elkiabálni...
süti beállítások módosítása