Szerencsére nincs nehéz dolgom a blogon alább debütáló Seat-tal, mert ha valaki olvasta a Fiat 131-eseket, mindent tud erről is. Lényeg a lényeg, 1982-ig Spanyolországban is gyártották a 131-est, csak ott Seat-emblémát kapott (és nyilván sok rajongót is), illetve kombiként is gyártották a hispánoknál, amit viszont Fiat-jellel exportáltak. Csak érdekességképp jegyzem meg: Murat 131 néven a törökök is gyártották, ezzel is emléket állítva a rigómezei csata győzőjének, az Oszmán Birodalom egyik legnagyobb uralkodójának. Mindenesetre alább látható a Seat sajtóhirdetése, ami szép:
A vasárnapi börzén szereztem be a kicsinyített mását a Guisval megvalósításában. Ez jóval régebbi Guisval, mint a nemrég mutatott Celica-ikrek, és persze nem is olyan szép állapotú, a gyanítható újrafestés ellenére:
De hiánypótló darab, az kétségtelen. Összességében tetszik, még az ajtók is nyithatók, de a belsőnek nem vált előnyére a kusztomizálás. Hátulra pedig elviseltem volna a gyártótól némileg több részletet. Viszont a rugózás abszolút rendben van, nézzétek csak a legalsó képet!
És végül a fentebb is linkelt legismertebb Seat-rajongó, nagykedvenc:
Szép napot, és csak semmi buzulás!
Utolsó kommentek