Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

A hét témája: Realtoy BMW - Első nap

RÁJEN 2010.07.12. 07:12

Ez a hét nekem most csonka lesz céges tréningből kifolyólag, úgyhogy azt találtam ki, hogy a három napra egy témát tárok elétek, a már itt is szerepelt Realtoy BMW-ket. Ilyen-olyan posztokban tűntek csak fel, de úgy igazán nem veséztem ki őket. És most sem fogom, csak a szokásos felületes bemutatót kapjátok, de legalább a jelenleg egy kicsit stagnáló gyűjteményemben lévőkről egyenként. Vagy kettőnként, meglátjuk, hogy az öt darabot hogyan tudom szétosztogatni. Kezdem az Ötössel. Típustörténet nem lesz, helyette itt egy jó kis írás egy dízelről, régebbről. A Realtoy viszont benzines. Nem vagyok egyedül azzal a véleményemmel, hogy ezek odaát tudnak valamit. A kisautó olcsósága ellenére minden tekintetben felveszi a versenyt a kortárs Matchbox-okkal, Hot Wheels-ekkel, Majorette-ekkel, sőt. A kombi verzióját már mutattam, az sem rossz, de ez sem:

Nagyon jól áll neki a választott fekete szín, elegáns, komoly a megjelenése tőle, de az ugye az autó remek formájának is köszönhető, amit a Realtoy ügyesen kicsinyített le. Pár részletet sikerült kifesteni, nem is rosszul, illetve a beltér is teljesen rendben van, ahogy a gyártótól (a Realtoy-ra gondolok, nem a bajorokra, de akár) megszokhattuk. Még két külső visszapillantót is kapunk az autóhoz. Az egyetlen pici gondom vele, hogy ülhetne alacsonyabban, de ez igazán nem zavaró. Méretét tekintve is rendben van. Az egyébként tök kommersz Realtoy-felnik - mint szinte minden már kisautójuknak - ennek is jól állnak, semmi panaszom nem lehet e téren. Sem. Szép darab, mindenkinek erősen ajánlom a beszerzését, ha még nem lenne meg. Szép napot!

Címkék: realtoy

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr632140992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2010.07.14. 18:34:17

www.youtube.com/watch?v=zd1kdeL7baU

Csorni Bumjer, azaz fekete BMW... Igaz, ez hetes, nem ötös. :-)

jewdi76 2010.12.22. 12:52:14

Tegnap majnem elcsábultam, de kb ötödjére hagyom ott, nem győzött még meg, bár a 6-ossal is így voltam, mégis megfogott amikor kibontottam, és nem a dobozon keresztül néztem. Igényes bliszter kéne neki, de ezt már mondtam.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.12.22. 12:53:55

@jewdi76: Szerintem ezt ne hagyd ott, ez az egyik legjobban sikerült darabjuk. Ülhetne lejjebb, de így sem rossz.
süti beállítások módosítása