Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

A hét témája: Realtoy BMW - Harmadik nap

RÁJEN 2010.07.14. 07:14

És egyben a heti téma zárása (első nap, második nap), mint írtam, ez a hét nekem ma eddig tartott. Sőt, a jövő héten szabadságon leszek, ráadásul két hétig. De majd azért lesznek bejelentkezések, úgysem bírom ki... A mai téma két városi terepjáró, aka SUV. Kezdem a kisebbel, az X3-assal. Illetve kezdi majd (ezúttal is) Karotta, a tegnapi Hatoshoz hasonlóan teljesen beleszerelmesedve. Na, ilyenem sem lesz soha, de itt annyi a különbség, hogy nem önszántamból, ezt ugyanis nagyon szívesen bevállalnám. Még akár pirosban is:

Mire ehhez az autóhoz értem, elfogyott az ihlet. Mi az istent írjak még a Realtoy remekbe szabott kisautóiról? Hogy milyen kár, hogy a többiek nem csinálnak ilyen szépeket ilyen olcsón? Nem, inkább azt írom, hogy most már a Realtoy igazán összeszedhetné magát, és hozhatna ki újabb típusokat! Akár csak a típuson belül is, hiszen a Maisto már megcsinálta az X6-ost, de azért van még bőven feldolgozatlan típus a világon, jöhetnének S-es Volvók, 9.3-as, 9.5-ös Saab-ok, Alfák, stb. Franciákat direkt nem mondtam, azokat a Norev és a Majorette lekesen darálja, már követni sem lehet. Na, ennyit erről, a kis X3-asról még annyit, hogy nagyon derék módon kétszínű fényezést kapott, amitől vidámabb az összhatás. Mondjuk az X5-öshoz hasonlítva:

Bizony, ez már másik súlycsoport, ha a Hatosnál elsütöttem a bűnözőt, itt egyenesen drogbárót kellene írnom. Pedig nagyon sok lepattant gengszter jár mind a mai napig Németországi roncsból összelegózott X5-össel, tehát revidiálok. Az első generációs változat igaziban sosem tetszett. Az aktuális széria már más tészta, azt bőven elfogadnám, bár egy pillanatra azért megremegne a kezem, ha elémtolnának egy ilyet, egy Q7-est és egy XC90-est. Ez a veszély mondjuk nem fenyeget. Kicsiben - természetesen - ez is teljesen okés, egy fokkal drabálisabb, mint a Matchbox alteregója, ugyanakkor részletesebb is. Az az érzésem van a képeket látva (amiket én csináltam, milyen ez már), hogy ez simán lehetne egy 1:43-as modell. Pedig nem az. És ez benne a zseniális, hogy míg egy MB esetében ilyen érzésem nagyon ritkán van, a Realtoy kapcsán nem ez az első eset. Ha odafordítom elé az elvileg sokkal kisebb X3-ast, előjön az ismert téma, egymáshoz képest nem teljesen okésak:

Ettől függetlenül ez sem hiányozhatott a sorból. A Realtoy Z8-asát nem szereztem be, mert azt még nem láttam normális, csak csicsás diszkófelnikkel, de még az is lehet, hogy legközelebb megveszem, és aláteszek valami rendeset. Na, szép maradék hetet, jók legyetek!

Címkék: realtoy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr862141188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása