Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Harapós

RÁJEN 2010.10.05. 10:05

Máshol már bemutatott kisautókhoz nem szoktam hosszú posztokat publikálni, ezúttal sem lesz másképp, a mai szereplőről ugyanis pittlaren kolléga megemlékezett nem is olyan régen, ezért inkább csak képeket pakolok be, de nem ám akármilyeneket. A Matchboxot akkor gyorsan le is tudom, íme, ilyen a DeTomaso Pantera, kicsiben:

Kicsit kopott, de az enyém. Alul-felül fém, nem nyílik sehol, cserébe jól rugózik és gurul, illetve állatul néz ki hátulról - nem mellesleg a megszokottól eltérően nem ugyanolyan kerekeket kapott előre és hátulra. Gyerekkoromban nem ismertem ezt a típust, már az újkori MB-eszmélésem hozadéka, hogy beszereztem. Ilyen egyébként még a Monteverdi Hai és az Iso Grifo is, de azok még a listán vannak. Azt viszont nem mondanám, hogy Pantera nélkül tengettem napjaim:

Itt van tőlük az egyik és a másik kedvenc számom. No, vissza. Az igazi autóról készült képeket nézegetve azonban erősen összefut a nyál a számban, remélem, nektek is, lapozzatok, csorgassátok!

Szóval akkor tessék, mind nagyra kattintható:

Szép napot! UPDATE: egy lehetséges jövő!

Címkék: matchbox

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr632320371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.10.05. 13:02:42

Ó, a Pantera...imádom. Érdekes, hogy van amelyikről oldalt hiányoznak a matricák, és láttam olyant is, amelyről teljesen. (az tetszik a legjobban) Én is barátkozom egy új kategóriával - amihez a Te járgányod is tartozik- "gusztusosan kopott" tehát nincs agyon ütve/verve, nem viharvert, de nem játszatlan/hibátlan, viszont jóval olcsóbb, mint a "mint" besorolású társai. Hja, válság van...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.05. 14:42:58

@pittlaren: A régi Corvette is ilyen, hol van oldalt festés, hol nincs... Nekem ennyi kopás épp határeset, ha kevesebb van, az már nálam hibátlan :)

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.10.05. 19:43:18

Nemrég gondolkoztam, hogy előtúrom az enyémet, és kiteszem, de az sajnos nincs ilyen jó állapotban, viszont van oldalmatricája, valamint gyerekkori emlékem is hozzá, lásd pittlaren-nél a kommentem.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.05. 19:47:29

@pman: Az egyébként simán lehet, hogy valaha ennek is volt matricája oldalt...

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.10.05. 20:02:16

@RÁJEN: Az biza könnyen meglehet.
Viszont mennyire nem zavar ennél minket a modellnél a pizzakormány... :-)
süti beállítások módosítása