Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Fortocska

RÁJEN 2010.10.14. 10:14

Emlékszik még valaki a hasonló című tévéműsorra? Na, aki emlékszik, az öreg, mint én! Aki pedig fiatal, olvassa el itt, mit is jelent a szó. Tehát szovjet tematika megint... Gyerekkoromban volt egy tévéműsor gyerekeknek, amely abban segített, hogy mind könnyebben, játékosabban elsajátíthassuk az orosz nyelvet, afféle Follow Me, csak kölköknek. Azért választottam ezt a címet a posztnak, hogy a korombeliekben némi nosztalgiát ébresszek, és így talán könnyebben megértik, megértitek, miért is bírom az alábbi kisautót, amelyet nemrég vásároltam 400 forintért a Kelenvölgyi Közösségi Házban rendezett kisbörzén (két szuperolcsó Ferrarival egyetemben, amikre még majd visszatérek), pár hete:

Bizony, felismerhető benne a GAZ 69, amely ugye nemrég szerepelt errefelé. Itt van még pár infó róla, de ennél sokkal érdekesebb, hogy magam is rendelkeztem egy ugyanilyennel gyerekkoromban, illetve pár hasonló (akkor még) baráti szovjet fém kisautóval, és a darabosságuk ellenére nagyon szerettem velük játszani. Emlékszem, volt egy háromtengelyes teherautóm is hasonló kivitelben, de azt valami miatt túl hosszúnak találtam, ezért rábeszéltem a faterom, hogy rövidítse meg nekem. Ő pedig nekiállt a vasfűrésszel és fasza kéttengelyest varázsolt belőle 2 perc alatt. Egyébként remekül leképezik ezek a kis vasak a szovjet hozzáállást az igazi autógyártáshoz, ugyanis például ez a "dzsip" is olyan, hogy se nem rugózik, se nem gurul jól, viszont elképesztő módon ellenáll a fizikai behatásoknak, legyen szó rágcsálásról, leejtésról, vagy rozsdásodásról - gyakorlatilag elpusztíthatatlan :) Vicces videó (vagy inkább videó egy vicces együttesnévvel) a végére, már ha boldogulsz a ciril betűkkel:

Doszvidányá! Závtrá búgyet pjátnyicá!

Címkék: retro military noname

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr232351279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.10.14. 14:48:38

Vasárnap úgy néz ki nekem is meglesz az egyik hasonló gyerekkori vasdarabom. Volt még ágyúm is, valamint egy tankom. Arra is emlékszem, hogy egyszerű grafikás papírdobozban voltak, hasonlóképpen, mint a korai MB-k.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.14. 14:53:13

@pman: Bizony, ehhez nekem is volt régen dobozom, a többihez nem. Volt még vagy 4-5 darabom a szettből, még egyre pályázom, ha meglesz, szólok ;) Hajrá!

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.10.14. 19:22:51

Szép rusztikus :-)
Ebből a soriból nekem egy BTR60-as van meg, idők viharai által némiképpen megtépázottan.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.10.14. 20:03:31

A bizonyíték, hogy nem csak a KGST/Varsi Szerződés tagállamai operáltak a minimalista dizájnnal:
www.chezbois.com/non_corgi/matchbox/Model_1443.htm

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.15. 08:49:34

@pittlaren: Bizony, ezt ismertem, egy nap jó lenne meg is szerezni.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.15. 09:57:02

@pman: Köszi, megnéztem, kábé negyedáron tervezem ezeket újra.

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.10.15. 21:30:36

Cimborám gyűjti ezeket az orosz harci vasakat...
Szép állapotban baráti áron azért elég nehéz szerezni szerintem...
süti beállítások módosítása