Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Lego és mosópor

RÁJEN 2010.11.28. 09:00

Mai kínzó kérdésünk: vajon gyerekkorunkban hányan tároltuk a legóinkat (vagy egyéb szirszarjainkat) mosóporos dobozban? A nagy kupacnak nálam még ma is egy ilyen doboz az otthona, ahogy látható is alább - tájkép csata közben:

A mai legózás tematikáját ezúttal is a retro adta, ugyanis újabb sosem megvolt készleteket raktunk össze - bár ez jórészt királyi többes, tehát mi, I. Daka Rájen raktuk össze ezeket, a kislányunk pedig csak mérsékelt lelkesedéssel segédkezett, ugyanis közben fél szemmel mesét nézett, a figyelme nagy részét pedig valami Barbie-s öltöztetős PC-s játékra összpontosította. Az eredmény a hajtás után.

A színeltérések (és persze kockaeltérések) már nem jelentenek újdonságot, az egyetlen érdekesség annyi, hogy a mentőautó és a mentőhelikopter meg is maradt egyelőre szétszedetlenül, játék céljából...

Címkék: retro játék lego helikopter ambulance

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr942477526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.11.28. 09:55:42

Nekem egy kb 40*30*10-es (h-sz-m) zöld, műanyag (műanyag borítású kartonpapír, patentos tetővel) marófejes dobozban voltak a legóim (apukám szakmáját tekintve marós). Én sosem öntöttem ki belőle, mindig egyik oldalról a másik felé túrtam, majd vissza.
Egész jól sikerült megközelíteni az eredeti járműveket.

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2010.11.28. 11:01:02

Nekem egy 90*50*20-as szennyes tartóban voltak régen. Benne egy gumis szélű zsák, így könnyen ki lehetett emelni az egészet, ha kellet. Most komód három fiókját foglalják el. Rengeteg legóm volt mindig. De azt hozzá kell tenni, hogy már bátyám 13 évvel azelőtt megvolt, hogy én megjelentem. Így jelentősen megnövelve az összmennyiséget. Plusz édesanyám játékboltban dolgozott. Mindig meséli a régi matchboxok áráról. Kár, hogy nem akkor voltam...

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2010.11.28. 12:01:13

Én egy sárga, fedeles műanyagvödörben tároltam, most egy kivehető fiókban laknak.
Olyan futóművem nekem is van, szerintem zseniális alkatrész.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.11.28. 19:29:27

Ma botlottam bele: BanBao. Háromszor kellett ránéznem, mire rájöttem/megértettem/felfogtam: nem LEGO. Az elemek, a figek, mind-mind megszólalásig hasonlítanak az eredetire. Amúgy, ránézésre nem rosszak: volt egy nagy hadihajó, kb: 35 cm hosszú, 12 fig, helikopter, egy-két kütyü, 10k-ért. Na, ha másból nem, az árából is rájöttem volna, hogy nem lEGO. Persze, gondolom a minősége sem éri el azt a szintet, de így kívülről elég meggyőző volt. ( a figekről konkrétan meg nem mondaná senki szerintem, hogy nem echte Lego) Volt vagy 30 féle pakk. Ja, igen. Lego: nekem az ágyneműtartóban vannak:-) Már, ami megmaradt ...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.11.28. 19:48:53

@pman: Köszi :) Életemben nem láttam még marós dobozt.
@Andrew0807: Minden jobb volt, amíg Kádár élt :D
@SomyTomy: Sárga, fedeles műanyag vödör, oké, felírtam ;)
@pittlaren: Valamelyik ilyen klónnál láttam állat jó kommandósokat, esküszöm, eljátszottam a gondolattal, hogy veszek. De erős voltam... (És hol tartod az ágyneműt???)

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.11.28. 20:17:36

@RÁJEN: Ja, és a lényeg: a doboz grafika, tipográfia finoman szólva megtévesztő...Én egy KFOR tankot nézegettem 4k-s árfekvésben, teljesen jó volt. Ami külön tetszik, hogy a figekkel bőkezűen bánnak. (Gondolom, a meg nem fizetett licenc/jogdíjakból futja rá....)

Ugyanott. Sajnos, (már) nincs annyi, hogy a lego-k ott tárolása miatt, bármit is száműzni kellene az ágyneműtartóból.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.11.28. 20:22:07

Ehhh..még valami, a mentőről, -pontosabban a kerekeiről- jutott eszembe: anno, a '80-as évek elején volt ilyen "hamis lego"-m, vagy mi, Neked ne rémlik ilyesmi? Úgy emlékszem, csak egyszínű elemek voltak, a kerekek pedig ezek a recés, fekete gumis félék. Az elemek egymáshoz kapcsolódó részén a "pöckök" jóval kisebb voltak mint a LEGO-n, messze nem voltak kompatibilisek egymással. A dobozon ugyanúgy rajta volt az épp aktuális grafika etc. Csak úgy, a képeidet nézve ötlött fel, hogy jé, anno ilyen is volt...

siófoki35 2010.12.04. 11:58:15

PEBE-re gondolsz? Az NDK gyártmány volt.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.12.04. 19:47:20

@pittlaren: Nekem a hamis legók valami miatt teljesen kimaradtak - szerencsére :)
@siófoki35: Na ennek is csak a nevét hallottam. NDK-témában Plaspi Grossblock a menő, na abból kéne mind! Ha nem ismered, keress rá, és látni fogod, hogy ismered ;)
süti beállítások módosítása