A Hot Wheels egyik újdonsága a poszt címét adó COPO Corvette. Semmi köze a zsarukhoz, azaz a 'cop'-okhoz, mert a COPO elnevezés nem más, mint Central Office Production Order, azaz egy olyan speciális rendelési mechanizmus, amely során bizonyos kereskedők nem standard példányokat is rendelhettek. Ezek a modellek a szokásostól eltérő színűek vagy belterűek lehettek, sőt jöhettek különleges, vagy akár éppen lecsupaszított felszereltséggel, mert mondjuk egy pályára szánt autóban tök felesleges volt mind a fűtés, mind a rádió. A most bemutatandó darab tehát egy ilyen versenycélokra szánt autót mintáz meg 1969-ből - és rögtön úgy mutatom meg, hogy lássátok az eléréseket a (bordó) mezei változathoz képest:
A Hot Wheels még valami bukócsőről is beszél, de az nagyon visszafogott lett, először én nem is nagyon láttam benne. De aztán meglett, igyekeztem szemléltetni is.
Elsősorban az első lámpák, a C-oszlop és az alváz tér el jelentősen a két kisautón, és tényleg egyértelmű a különbségekből, hogy a kék egy igazi versenyautó, míg a bordó Stingray a közutakra termett. Az új HW-felnik továbbra is tetszenek, de ez alá valami hagyományosabb talán jobban illett volna - igaz, még mindig korhűbb, mint a bordó kerekei. És bár a Matchbox Corvette a szívem egyik csücske, be kell valljam, formára a HW jobban bejön...
Utolsó kommentek