Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (783) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (84) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (239) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Beat the Heat

RÁJEN 2011.01.24. 09:00

A Beat the HEAT Kft. Amerikában egy rendőrökből és tűzoltókból alakult önálló, non-profit szervezet, amely edukációs programokat szervez (főleg kölköknek) megkülönböztető jelzésekkel ellátott drag versenyautók segítségével, amelyekkel versenyeken indulnak, hogy minél nagyobb figyelmet kapjanak. A céljaik között szerepel a fiatalok oktatása az illegális drog- és alkoholfogyasztás hatásairól, a felelőtlen és figyelmetlen autóvezetés veszélyeiről, bátorításuk, hogy ne hagyják ott az iskolát és hogy törekedjenek arra, hogy valamit elérjenek az életben, a rendőrök és a lakosság közötti minél jobb kapcsolat kialakítása és megőrzése, illetve hogy a gyorsulási versenyeket is népszerűsítsék, miszerint inkább így tegyék ezt a jó népek, mintsem a közutakon. Tag lehet aktív vagy visszavonult rendőr és tűzoltó, sőt az önkéntesek is, akik hajlandók ingyenes előadásokat tartani a fenti témákban állami iskolákban, templomokban, vagy bármilyen egyéb közösségi helyen. Jelenleg 400-nál is több tagolt számlál a szervezet, az USA 36 államában, illetve Kanadában, Puerto Ricóban, Ausztráliában és Angliában tevékenykednek. Az ötlet 1984-ben született meg, de a program élesben csak 1990-ben indult meg két autóval, egy évvel később már hárommal működtek, majd öttel, 1993-ra pedig már 18 autójuk volt. A honlapon fent van a lista, képekkel. Ami jó is, mert a Johnny Lightning által megmintázott 1981-es Chevy Maliburól is le tudtam szedni két képet, hogy elétek tárhassam :)

Pár további adat következik: évente mintegy 1000 rendezvényen vesznek részt, félmilliónál is több mérföldet vezetnek és másfélmillió gyerekhez érnek el valamilyen formában. Respect! És akkor a kicsiről essen pár szó: az egész kisautó kivitelezése a megszokott minőségi színvonalat bár hozza, mégis valahogy jóval egyszerűbb. Ez leginkább a fronton érhető tetten:

A csomagolásról tudom, hogy az 1980-as évjáratú, mintegy 380 lóerős Chevy Malibu tulajdonosa Gerald Cooley Jr., a Whitfield megyei (Georgia) volt sheriff-helyettes:

Maga az autó egyébként nem egy nagy eresztés, mármint az igazira gondolok, de az alábbi restaurált/sportosított kivitelben azért erősen elfogadnám:

Jók legyetek, vigyázzatok magatokra, ne drogozzatok, vagy ha már drogoztok, akkor ne vezessetek utána, vagy ha már vezettek is utána, ne arra, amerre én lakom!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr302561977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.01.24. 10:05:38

Oldalról, illetve hátulról tetszik, viszont az orra kicsit egyszerű. Amúgy, - mint majd' minden JL/GL - tetszik, a fényhíd is okés.

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.01.24. 11:36:40

Nekem is tetszik...
A Beat The Heat tevékenységéről eddig nem tudtam -igaz utána se olvastam-, kösz az infókat. Így érthető a sok feltúrbózott Johnny azokkal a hatalmas beömlőkkel. Azok nem tetszenek, de az ilyen "mezei" kiviteleket megveszem. Ez is folyamatban van :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.01.24. 14:30:08

@pittlaren: Kár az elejéért, amikor vettem, nem láttam, h ez ilyen egyszerű, de most már mindegy, marad, összességében tecc.
@Dancergee: Igazán nincs mit :) A nagyon felturbózottak nekem sem jönnek be, ez még elment egynek, de ez a szekció nem nagyon fog bővülni, attól tartok. Ezért is bontottam ki, míg mondjuk az American Blue-kat pont ugyanezért nem...

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.01.24. 14:50:15

Nekem eddig 1 van, bár az egy 5pakk része :
St.Albans Corvette.

Ez, valamint amit a múltkor mutattam Mustangot, beszerzésre vár, egy szürke Galaxy-n meg gondolkodom még, hátha hozzácsapom valamelyikhez. A feturbózottak közül is tetszik pár, csakhát az a csúnya turbóbeömlő miatt elveszti a varázsát számomra.
Most megvárom , hogy megjöjjenek a csomagjami, addig nem indítok új megrendelést ha nem muszály. Mostanában elég lassan jönnek, időben feladják, és majd' egy hónap míg ideér :S

Cyrko 2011.01.24. 19:28:14

Hm.Nem rossz az igazit olyan szép zöldbe én is elfogadnám :)Mellesleg a kicsi is nagyon jó és a hátsó lámpára is jutott festék azért nem rossz.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.01.25. 13:48:55

@Dancergee: Én most ezzel rendben vagyok, de ez addig tart, amíg egy újabb darab meg nem tetszik ;) Én is észrevettem amúgy, h mostanában lassabban jönnek a megrendelt cuccok.
@Salai: Bizony, minden ilyen apróságnak örülnünk kell már...
süti beállítások módosítása