Mostanában kétszer is volt a szirszarjaim blogon szó Ford Focusról, korábban ugye a versenyváltozatot mutattam, utóbb pedig egy rendőrt, most akkor megint egy pofás versenyautó jön - a tegnapi sivatagi buggy-hoz hasonlóan ez szintén a korábban itthon is megjelent versenyautós újsághoz járt:
Colin McRae 2002-es autója után maradunk a murvás pályán, a hajtás után érkezik egy kiváló Mitsubishi Lancer, mégpedig Tommi Makinené.
A linken persze az utcaivá szelidített változat látható, de nekem az is bővel elég lenne az örömhöz. Amíg az nem jön össze, addig a kicsiről tudok írni: Hongwell gyártmány, szintén 1:43-ban, és az 1000 forintos (akciós) árához mérten nagyon egyben van, azt kell mondjam. A részletek a helyükön, a festés is oké, bár pl. a hátsó lámpák egyikénél az index egy kicsit megfolyt, de nem tragédia, tetszetős darab mindenképpen. Az Auchanban vettem egyébként az ünnepeket követően, talán ennek is köszönhető a baráti ára, és ha már ennyiért kínálták, elhoztam egy társát is a polcról, mégpedig egy újabb Lanciát, ami konkrétabban egy igazi egzotikusan soknevű latin, egy Lancia Delta HF Integrale Turbo:
Sokadszorra linkelem a korábbit is tartalmazó posztot, de ez most egy kicsit más, ugyanis egyrészt ez Carlos Sainz 1993-as versenyautója, másrészt a gyártó itt is a Cararama. Együtt már látható a különbség, ez az újabb nekem picit jobban bejön:
Ennyi voltam mára a tudomány és a technika világából, búcsúzóul ez még eléggé ide kívánkozik, de most már tényleg minden jót!
Utolsó kommentek