Szerencsére nem csak annyi értelme van a blognak, hogy én írom, ti pedig olvassátok, hanem néha beszélünk is. Így történt, hogy porsche önzetlenül felajánlotta a múltkori TT-poszt kommentjei között az ő felesleges nyitott példányát, amelyet így most meg is tudok mutatni. A zárt kivitelhez képest nem csak a tető hiánya miatt lehet zongorázni a különbséget (Itt álljunk meg egy szóra, tanár úr, egy kis edukáció következik: ez a zongorázós metafora így nem teljesen helyes, ugyanis valójában a következők szerint került a szólás a köznyelvbe, tehát így helyes használni: "Ha zongorázni tudnám a különbséget, akkor én lennék Ránki Dezső!"):
Hát igen, azok a fránya részletek, azokban lakozik az ördög, ugye. A tető nélküli változatot egyébiránt Roadsternek hívja az Audi, és ha lehetne választani, nekem is ilyen kéne igaziban. Szóval tényleg szépen kifestették a részleteket, amelyek baromi jól érvényesülnek a ragyogó kékmetál festésen, le a kalappal! Szeretem ezeket a felniket is, a szürke (bőr?) belső is teljesen rendben van, nem is értem, porsche miért akart úgy megszabadulni ettől a kisautótól... Még egy megjegyzés: az első Audi TT-k még hátsó szárny nélkül készültek, de akkoriban történt pár olyan baleset, amiben a szakértők a nem kellő mértékű leszorítóerőt jelölték meg okként, így aztán az Audi gyár úgy döntött, sportautóit ellátja egy plusz spoilerrel, amelyet a már eladott modellek esetében egy visszahívás keretében szereltek fel. Na, a Matchbox-on már van ilyen kis szárny is, az alábbi képen pedig, amit a hasonló szín és felnik miatt választottam illusztrációnak, nincs:
Apropó, holnap Porschék következnek!
Utolsó kommentek