Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Jönnek a németek 2.

RÁJEN 2011.02.15. 09:00

Szerencsére nem csak annyi értelme van a blognak, hogy én írom, ti pedig olvassátok, hanem néha beszélünk is. Így történt, hogy porsche önzetlenül felajánlotta a múltkori TT-poszt kommentjei között az ő felesleges nyitott példányát, amelyet így most meg is tudok mutatni. A zárt kivitelhez képest nem csak a tető hiánya miatt lehet zongorázni a különbséget (Itt álljunk meg egy szóra, tanár úr, egy kis edukáció következik: ez a zongorázós metafora így nem teljesen helyes, ugyanis valójában a következők szerint került a szólás a köznyelvbe, tehát így helyes használni: "Ha zongorázni tudnám a különbséget, akkor én lennék Ránki Dezső!"):

Hát igen, azok a fránya részletek, azokban lakozik az ördög, ugye. A tető nélküli változatot egyébiránt Roadsternek hívja az Audi, és ha lehetne választani, nekem is ilyen kéne igaziban. Szóval tényleg szépen kifestették a részleteket, amelyek baromi jól érvényesülnek a ragyogó kékmetál festésen, le a kalappal! Szeretem ezeket a felniket is, a szürke (bőr?) belső is teljesen rendben van, nem is értem, porsche miért akart úgy megszabadulni ettől a kisautótól... Még egy megjegyzés: az első Audi TT-k még hátsó szárny nélkül készültek, de akkoriban történt pár olyan baleset, amiben a szakértők a nem kellő mértékű leszorítóerőt jelölték meg okként, így aztán az Audi gyár úgy döntött, sportautóit ellátja egy plusz spoilerrel, amelyet a már eladott modellek esetében egy visszahívás keretében szereltek fel. Na, a Matchbox-on már van ilyen kis szárny is, az alábbi képen pedig, amit a hasonló szín és felnik miatt választottam illusztrációnak, nincs:

Apropó, holnap Porschék következnek!

Címkék: matchbox

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr642638412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása