Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Bakancs

RÁJEN 2011.07.22. 09:00

Az van, hogy péntekre egy olyan autót mutatok, amilyen már egy kicsit más formában szerepelt errefelé (jut eszembe, itt is). Akkor (mármint az első linken) írtam is, hogy az újabb sokkal jobban tetszik, hát tessék, meglett a Renault 4 1:43-ban, Buragóban! Hasonlóan a Fiat 131 Abarth-hoz ez is egy olyan darabja a soruknak, ami elég ritka, az interneten sem lehet nagyon beszerezni 15 euró alatt. Pont ezért eddig ilyenem nem volt, a Burago amúgy sem a profilom, de vannak kivételek. Teljesen véletlenül vitt az utam a Blahán a Müllerbe (gyak. mást kerestem), és egyszer csak megláttam. Gyorsan magamhoz vettem, majd egy éppen arra járó kis eladólány kezébe nyomtam, hogy szaladjon be gyorsan a raktárba, és ha ott talál még ugyanilyeneket, hozza nekem ki mind! Mondanom sem kell, nem talált többet...

A Street Fire sorozata a gyártónak egyértelműen a gyerekjáték kategória, közepesen masszív darab tehát, nem rugózik, nem nyílik, nem csinál ez semmit. A kerekei viszont nem a megszokottak, aminek örülök, no nem mintha zavarna otthon a polcon egymás mellett sorakozó Burago kisautókon az egyenkerék, mert alig van ilyenem. Én azt mondom, ha valaki közületek találkozik ilyen Renault-val, vegye meg akkor is, ha nem tetszik neki, mert utána igen jól el lehet adni, pár hónapja a vaterán is láttam valami négyezerért.

Címkék: retro burago

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr483049956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.07.22. 10:48:39

Az ilyen ritkábbakból én még csak a Mustanggal találkoztam.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.07.22. 11:28:48

@pman: Abból sokat láttam, szerintem nem is ritka. Az Abarth 131, na az ritka :)

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.07.22. 17:10:12

Én barom....napokig nézegettem egy bordót és egy fehéret,- szintén Müllerben - a fene se gondolta volna, hogy ilyen kurrens. Mondjuk, nem is az ára vagy a vélt jövőbeni befektetés miatt vacilláltam, hanem mert az 1/43 szekciót - az egy Fiat 131-et leszámítva- leépítettem, nem akartam újrakezdeni. (aztán persze azért jött két tűzverda:-) Amúgy,marha jól néz ki ezzel a felnivel, bánom, hogy kihagytam ...mea culpa.

Ps.: (a Mustang szerintem nem ritka, falat lehet emelni mindkét színvariációból....legalábbis mifelénk. Ha mégis az, légyszi szóljatok, bespájzolok, és megalapozom a korai nyugdíjba vonulásomat:-)

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.07.23. 09:34:10

@RÁJEN: @pittlaren: Akkor ezek szerint csak én láttam kevés Mustangot, azt hittem az is valami hasonló kvalitású darab.

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2011.07.23. 10:30:35

@RÁJEN: Én egy időben még abból is láttam.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.07.23. 11:51:09

A kerekeit nagyra értékelem, a régi, fekete alapon fehér - vagy ezüst - rendszámmal tán még jobb lenne, de ez utóbbi a szőrszálnak az ő hasogatása.

Más: Egy időben azzal hülyítettük egymást a szerkesztőségben, hogy a Commanche (ez alkalommal helytelenül ejtsd: kommancs!) az felszólító mód, tehát a helyes válasz ha valaki kiejti, hogy "Nem kommantok!" Most jöttem rá, hogy a bakancs is felszólító mód. Igen, a helyes válasz az, hogy nem bakkantok.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.07.23. 15:02:34

@Andrew0807: Akkor kellett volna betankolni...
@Sam. Joe: Ja, a rendszám jogos, és még akár egyenes is lehetne.
süti beállítások módosítása