A két amerikai után most egy francia következik, de csalok, az alant bemutatandó autó se nem Hot Wheels, se nem Vintage Racing, legalábbis hivatalosan, de akár még bele is férhetne az említett sorozatba. Jean Ragnotti francia autóversenyző (a magyar nyelvű wikipedia leírása alapján) a Renault kultuszversenyzője, hiszen csaknem teljes pályafutása során ezzel a márkával versenyzett. Első rali-világbajnokságán 1973-ban vett részt, de futamot csak 1981-ben, a Monte Carlo-ralin tudott nyerni. Utoljára 1985-ben győzött, a Tour de Corse-én. Még körülbelül tíz évig volt rali versenyző, mielőtt visszavonult. Indult Le Mans-i 24 órás versenyen is, például az 1977-es versenyen 4. helyezést ért el egy Ford Cosworth DFV-el. Számunkra azonban talán a felső képen is látható Renault 5 Maxi Turbo volánja mögül lehet leginkább ismerős. Nem mondom, hogy nem kéne 1:43-ban is, de ennél sokkal régebb óta készültem megszerezni bumszlikerekű Majorette-formában. Régen adósa vagyok magamnak egy "sima" Majorette R5-össel, és ez még mindig áll, de addig is ezzel tudtam kárpótolni magam, amit a bolhán lőttem valamelyik napos vasárnap - az állapotához képest viszonylag magas - 400 forintos áron:
Jó nagy. Az aljára 1/56-os arányszámot írtak, ami ugye már a mai Siku-khoz teszi hasonlatossá. Nem nyílik semmije, viszont rugózik, és ebben a kategóriában kellően részletes mind a kidolgozása, mind a festése. És nincs rajta vonóhorog :)
Na, még egy kis videót is kaptok, csak mert olyan szépen olvassátok a szirszarjaimat...
Minden jót!
Utolsó kommentek