Ismét egy régi hiányosságot sikerült kipipálni, meglett ugyanis a Majorette R5-ös. Nem az, ami megvolt, hanem az, ami eddig nem volt meg. Értem? Szóval ezt a régi, teljesen mezei változatot is lett szerencsém beszerezni, de jó tudni, hogy ebből létezik egy ötajtós kivitel is, ami még nincs meg. Ez viszont azonban mindegy is, a lényeg a lényeg, következzen tehát a kis francia – francia megvalósításban:
A kisautó legnagyobb képessége az, hogy kialakították rajta a visszapillantókat is, ami akkoriban, amikor készült, még egyáltalán nem volt megszokott feature. Ráadásul ez nem is fémből van, és nem a karosszériából származik, de még csak nem is a beltér műanyagából deriválták, hanem ez egy teljesen önálló alkatrész, és ha már lúd, legyen kövér, húztak rá egy antennát is. Ez a kis apróság teszi a nagy átlaghoz képest némileg érdekessé a Renault-t, cserébe le kell mondanunk a nyitható ajtókról, viszont a fém aljról és a remek rugózásról nem. (Az újabbnál pont azok adottak.) Állapotát tekintve túlzás lenne makulátlannak nevezni, de elmegy, még ha a közeli képek siralmasabb állapotról is tanúskodnak, mint a valóság. Szóval nem panaszkodom, bejön, ráadásul egy hasonló (de jobb állapotú) Sikuval érkezett egy pakkban mindösszesen 4 euróért, ami azt az időt nézve, amennyit vártam rá, elenyészőnek tekinthető. Majd szólok, ha meglett belőle az ötajtós… (És a bevezető kép apropóján itt emlékeznék meg egy újabb autós-érdekes blogról, ha esetleg hozzátok nem jutott volna el a hír, hogy lett ilyen is.)
UPDATE: könnyen lehet, hogy mire ez a poszt megjelenik, a kis Renault 5-ös már új gazdára talált, mert időközben komoly folytonossági hiány támadt a Golfom tetején, így igen szükségessé vált némi anyagi ráfordítás. Ezért jó pár olyan kisautótól meg kell(ett) szabadulnom, amiket eredetileg nem akartam volna eladni, de egyrészt a szükség nagy úr, másrészt a gyűjteményemre is ráfért már egy alapos tisztogatás. Hát így. Ha tetőileg van fejlemény, szólok! (És ha kell valakinek a Siku R5-ös, akár ez, akár a kék, szóljon!)
Utolsó kommentek